20 september 2013

Dtangler Douglas

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Dtangler van de Douglas.
Ik heb zulke borstels vaker op sites voorbij zien komen en werd er erg nieuwsgierig van.

Dit is hem dan, ik heb hem gekocht bij de Douglas voor €8.95.
Het lijkt op een paardenborstel en het beloofde om je haar makkelijk door te kammen en de klitten te verwijderen.
Deze borstel is te koop is het roze en in het blauw.











Door de vorm van de borstel, ligt hij makkelijk in je hand.
Het is een lichte en fijne borstel.

Aan de andere kant zie je heel veel kleine plastic pinnetjes.
Deze pinnetjes zorgen ervoor dat je makkelijk en pijnloos door je haar kan gaan.













Close-up
Ik vind het echt een super fijne borstel.
Het is wel zo, omdat deze borstel van plastic is, dat hij je haar staties maakt.
Daarom is het fijner om deze borstel te gebruiken als je nat haar hebt, of als je er een serum in heb gebruikt.

Natuurlijk is de grote vraag:
'Haalt deze borstel de klitten in je haar makkelijk en pijnloos weg?'






Close-up
Ja! Ik verbaasde me erover. Hoe kan z'n kam mijn haar zo snel uit de knoop halen.
Zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik erg lang haar. Aan het einde van de dag is het dan, vooral aan de onderkant, erg in de knoop.
Nu ik deze borstel gebruik, gaat het zoveel makkelijker. Ik heb zelf het idee dat er minder haren in de borstel achterblijven.







Zoals jullie zien ben ik erg enthousiast over de borstel!
Heb je zelf ook lang haar, dan raad ik hem zeker aan!

Gebruik jij ook al z'n soort kam?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten