20 september 2013

Bon Voyage: Oogschaduw

Vandaag heb ik voor jullie een review over de oogschaduw uit de koffer van Bon Voyage.
Wil je weten wat er nog meer in de koffer zat? Klik dan hier.

In de koffer zitten 4 palette en een 'doosje' om de palette in te doen.

Palet nummer 1, heeft bruinkleurige tinten.
De kleuren zijn mooi passend bij het najaar.















Zoals je hiernaast kan zien zijn niet alle swatches even mooi.
Ik heb ze genummerd van 1 t/m 6, op het palet ben ik linksboven begonnen en rechtsonder geëindigd.

Nummer 1, 4 en 5 hebben weinig pigment. Dit vind ik echt jammer, maar nummer 2, 3 en 6 hebben gelukkig meer pigment.












Palet nummer 2, heeft mooie, koele, blauwe tinten. De derde en de zesde hebben mooie glitters, hiermee kan je een mooi 'feestlook' mee maken.












Zoals je ziet, heeft dit palet meer pigment dan het eerste palet. De lichte kleuren zijn ook goed te zien, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

De glitters die je goed in het palet kon zien bij nummer 3 en 6, zijn mooi gedoseerd. Het is niet te veel, waardoor je geen overdreven 'ooglook' creëert.











Het derde palet, heeft mooie rode en paarse tinten. Na dit palet was ik het meest nieuwsgierig, het zijn namelijk niet de meest gangbare kleuren.
Ik ben benieuwd wat voor een ooglook ik hiermee kan maken.
Ik ben namelijk nogal bang dat rode oogschaduw meer het effect geeft van een ontstoken oog. Als ik er een ooglook van heb gemaakt, dan laat ik die zeker aan jullie zien!
Ook het pigment van het derde palet is echt goed!
De lichte en de donkere kleuren hebben een mooi pigment!
















Het vierde en laatste palet uit de koffer van Bon Voyage heeft bruinen en groene tinten.
Ook hier zie je weer dat er bij de derde en zesde kleur glitter is toegevoegd.
Zelf heb ik groene ogen en ik weet dat groene oogschaduw of oogpotlood mijn ogen echt laten spreken.













Hiernaast zie je ook de swatches van dit palet.
Ook hier ben ik erg tevreden over!

















Nog even alle swatches bij elkaar!

























Naar welk palet zijn jullie het meest nieuwsgierig?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten