2 juli 2013

Etos Blush Powder

Vandaag voor jullie een review van de Etos Blush Powder!
Ik weet dat deze blush door meer bloggers is gereviewd, maar het is z'n mooi product dat ik het wil laten zien!
- Etos voor €4.99-

Het is een zomer editie en  alleen deze zomer te koop bij de Etos.
Het is echt een zomer must have!
Dit is mijn eerste blush die ik heb gekocht, maar ik ben meteen verliefd.

Door de luxe verpakking ziet deze blush er ook nog een super uit.
Wat ik ook erg grappig vond, is dat er op de achterkant een 'kleine' gebruiksaanwijzing staat:
'Breng de Etos Blush powder met een kwast op je jukbeenderen aan met een naar buiten toe vegende beweging.'

Door deze korte maar duidelijke uitleg is het product voor iedereen makkelijk te gebruiken.

In deze mooie blush zitten vijf kleuren.
Deze kleuren hebben geen officiƫle namen maar voor het gemak noem ik ze:
'Roze, peach, rood, goud en wit'
Het zijn super mooie zomerse kleuren.
De blush is in koele kleuren en staan mede daardoor mooi fris.

Ook is het makkelijk aan te brengen met een kwast.
De blush zorgt voor een lichte en subtiele kleur op je jukbeenderen.
Hieronder zie je het resultaat van ervoor en erna.


Link is voor en rechts is na.
Het is een subtiele blush en zorgt voor een zomerse en frisse uitstraling.



Bedankt voor het lezen!


Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten