1 juli 2013

BQ: Hoe krijg en houd ik sterke nagels?

Ik liep zelf tegen deze vraag aan, daarom ging ik op onderzoek uit.
Ik dacht als ik hier tegenaan loop, lopen er vast meer mensen tegenaan.
Mijn nagels buigen, splijten en scheuren snel kapot.
Wat kan ik hieraan doen?
Mijn handen zijn immers mijn visitekaartje.
Daarom vind ik het belangrijk om mijn nagels goed te verzorgen!

Het eerste waar ik aan dacht was: 'Nagelverharder'.
Ik heb de 'Nagelverharder' van het huismerk van de Etos.
De producten van het huismerk van de Etos zijn dierproefvrij, dit vind ik een groot pluspunt!
Ik vind het een fijn product, want het is makkelijk in gebruik.
Het werkt zoals een 'gewone' nagellak en droogt super snel.
Ook krijg je er een mooie glans van, dus je hoeft er niet perse een kleurtje overheen te doen.
Het kan wel, want deze nagelverharder kan je gebruiken als basecoat.

- 5ml voor €2.49 -

Nagelverharder zorgt er voor dat je nagels hard worden, maar lossen zeker mijn problemen voor de rest niet op.
Nagels gaan splijten en scheuren als de vochtbalans laag is en een nagelverharder hydrateert de  nagels niet. 
Daarom ben je niet klaar met alleen het gebruik van een nagelverharder. 


Omdat de vochtbalans laag is, is het belangrijk een goede crème te gebruiken.
De crème zorgt ervoor dat de nagels gehydrateerd worden.
Zorg ook goed voor je nagelriemen, dit is de basis voor je nagel.
Dit is de 'Multi vitamin nail & cuticle cream' van het merk: 'Oriflame'.

-10 ml voor €4.49-  

Ik ben zelf dol op nagellak.
Ik heb bijna elke dag nagellak op, maar ik probeer ze zeker regelmatig te laten 'luchten'.
Even de nagels ongelakt laten en herstellen.
Als ik mijn nagellak eraf haal doe ik dat met nagellakremover zonder aceton.
Aceton droogt je nagels enorm uit, waardoor je dus weer nagels krijgt die gaan splijten en scheuren.

- 125 ml voor €0.80 -


Je kan je handen ook goed hydrateren door ze in een handbadje te doen of masseren met deze olie.
Zo worden ze zacht en zorgt voor een goede vochtbalans voor je nagels!

- 100 ml voor €5.95-

Ben je onderweg, of wil je gewoon even je handen insmeren?
Dan is deze hand & nagel crème ideaal.

- 30 ml voor €1.00-  

Als je nagels snel breken dan kan het zijn dat je een tekort hebt aan vitamine B.
Wil je sterkere nagels dan kan je ook opletten met wat je eet.
Als je vers fruit, verse groente, eieren, vlees, melk, banaan en brood goed eet bevorder je het vitamine B gehalte in je lichaam.
Hierdoor krijg je weer sterkere nagels!

Ook een tip die niet mag ontbreken is:

Knip je nagels niet, maar vijl ze!

Wil je sterkere nagels, dan raad ik je echt aan meer te gebruiken dan een nagelverharder!

- de prijzen van de producten kunnen afwijken vanwege eventuele lopende acties-




Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten