15 juni 2013

Review: Deostick Oriflame


Vandaag voor jullie een review van een deodorant.
Het is een deodorant van het merk Oriflame.
De deodorant is makkelijk mee te nemen, omdat het een klein formaat is.
Deze deodorant bevat 50 ml.
Wat ik ook super fijn vind is dat hij zo heerlijk fris ruikt!
Hij ruikt naar ginseng & passion fruit, heerlijk zomers!

Het is een rollerstick, waarmee je de deodorant makkelijk kan aanbrengen.
De deo trekt snel in je huid, waardoor je na het gebruik van deze deo snel je kleren kan aantrekken.

Zoals je op de verpakking kan zien heeft hij aan dat je 24 uur lang droog blijft.
Bij mij werkt die goed en houd mijn oksel goed droog.

Je betaalt voor deze deodorant momenteel €3.99, vanwege een actie.
Anders kost deze deodorant €6.00

Voor €3.99 zou ik het zeker uitproberen, maar €6.00 vind ik echt aan een dure kant voor deze deodorant.



Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten