14 juni 2013

Must haves: Van Haren

Vandaag een lijstje met hebbedingen van de: 'Van Haren'!
Ik ben zelf dol op schoenen en dan ben je zeker bij de Van Haren aan het juiste adres.

Hierboven heb ik 10 schoenen die ik graag zou willen hebben bij elkaar gezocht!

1. Groene hoge dichte pump
€19.90
Wauw! Ik ben dol op de kleur groen, maar deze pumps zijn echt helemaal super!!

2. Mintgroene sleehak hoog
€12.45
Ik heb deze sleehak in het zwart gehad, die is helaas gejat!
Maar ze lopen echt super lekker!

3. Zwarte hoge dichte pump
€ 29.90
Hoe vet! Die studs op de achterkant!

4. Lichte roze dichte pump
€19.90
Een heerlijke lente kleur, deze zou je moeten hebben van de lente/zomer.

5. Rode sleehak
€24.90
De kleur vind ik meer iets voor de herfst/winter.
Maar wat een mooie schoen!

6. Lichte blauwe sleehak
€9.95
Heerlijk met blote voeten, wel met heerlijk weer dan!

7. Mintgroene sleehak
€29.90
Deze sleehakjes ga je veel terugzien deze lente/zomer!!

8. Bloemetjes gymp
€16.90
Handige schoenen voor stappen of een festival.
En met vrolijke bloemetjes!
Wat wil je nog meer?

9. Bruine sandaal
€14.90
Sandalen die overal bij passen!

10. Zwarte regenlaars
€14.90
Ja, het is en blijft toch Nederland.
Dus regenlaarzen zijn een must have, waarom dan niet van deze gave!?


1. Bloemetjes tas
€9.95
Handig klein schoudertasje, die je outfit helemaal kan opfleuren.

2. Zonnebril
€4.95
Een zonnebril, die moet je zeker hebben.
Voor €4.95 kan je hem natuurlijk niet laten liggen!

3. Tas met pastelkleurtjes
€14.90
Wauw! Pastelkleuren zijn helemaal de trend komende periode.
Hebben ze er toch een super gave tas van gemaakt!!

4. Beige tas
€9.95
Een tas die basic is, en overal bij past.
Die mag natuurlijk ook niet ontbreken aan je collectie!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten