5 april 2013

Tag: My Alphabet

Vandaag weer een tag voor jullie!
In deze tag kom je alle letters van het alfabet tegen.

Age:  22 jaar
Best friend: Ik woon samen met één van mijn beste vriendin Sara.
Martine en Samentha zijn ook mijn beste vriendinnen. Helaas is Martine helemaal naar Den Haag verhuisd, maar we hebben alweer leuke plannen daar in de Den Haag

Chore you hate:
Ik heb een hekel aan strijken, daarom koop ik bijna niks wat ik moet strijken. Ik heb een hele mooie beige broek, maar die heb ik weinig aan omdat je hem dus moet strijken. Ik weet niet waarom ik daar z'n hekel aan heb, maar ik doe alles om daar onderuit te komen.

Dreamhouse: Ik heb niet heel veel eisen aan een huis. Ik vind het belangrijker dat ik me ergens thuis voel. Natuurlijk droom ik wel eens van een mooi huis, in een warm land, met een eigen zwembad. Maar ik ben blij in het dorp waar ik woon en ik zou daar voor geen goud uit willen verhuizen, dus ik moet mijn droomhuis hier maar gaan vinden.

Essential start of your day:Als de wekker gaat moet ik snooze. Als ik echt ergens op tijd moet zijn dan zet ik me wekker ook eerder, zodat ik kan snooze. Als ik vrij ben zorg ik dat ik uiterlijk 9.00 fris en fruitig uit bed ben. Ik vind het zonde van mijn dag om de hele dag in bed te blijven liggen. Ik begin iedere ochtend wel met een goed ontbijt, dan voel ik me gedurende de dag een stuk beter.

Favorite colour:Groen is echt mijn favorieten kleur, maar ik vind alleen kleuren mooi. Van kleur word ik ontzettend vrolijk. Ik kan bijvoorbeeld ook al blij worden van alle mooie pastelkleuren die deze lente weer te zien zijn.

Gold or silver:
Silver, bijna al mijn sieraden zijn zilver. Vroeger had ik echt een hekel aan goud, maar ik vind het tegenwoordig wel erg mooi. Het moet niet té worden, want het kan nogal ordinair ogen.

Height:1.70 m

Instruments I play:Ik speel gitaar, akoestisch en elektrisch, hierin heb ik 4 jaar les gehad. Hiervoor heb ik 8 jaar keyboard les gehad. Helaas heb ik naar al die jaren les nog een slecht ritme gevoel en speel ik alleen als amateur.

Job title:
Juf, tenminste als ik mijn examen haal. Ik ben er bijna en vind het erg spannend!

Life is incomplete without:Love, ja hoe cliché. Zonder liefde is het leven niet compleet, wat zou ik me dan rot voelen.

Music that you always listen to:Ik luister niet vaak muziek, maar als ik muziek luister, luister ik graag naar The Beatles.

Nickname:Maandagmorgenmodel

Overnight hospital stays:Dit is gelukkig niet vaak gebeurt, maar tijdens een vakantie in Griekenland had mijn vriend zijn bovenbeen gebroken. Helaas hebben we daardoor wel een paar overnachtingen in het ziekenhuis doorgebracht.

Phobias or fear:Iedereen heeft angsten, maar hoever laat je die angsten komen?

Qoute of a movie:Why the long faces - Harry Potter
Are we there yet - Shrek
Ja poep! - Floor Faber

Reason to smile:Er is altijd een reden om te lachen, je wordt er vrolijker van en je krijgt een positievere kijk.
Waarom zou je niet lachen?

Siblings:Eén zus, Barbara

Time you wake up:8.30, als ik eerder een afspraak heb ben ik er natuurlijk eerder uit.

Very important date this year:
Mijn examendatum

Worst habit:Eerst beet ik nagels, gelukkig doe ik dat niet meer. Maar gewoontes doorbreek je meestal met andere gewoontes, en ik bijt nu vaak op mijn lip en trek velletjes van mijn lip.

X-rays you've done:
Geen één.
Yummie food you make: Ik ben een ramp in de keuken. Niet dat ik helemaal niet kan koken, maar echt leuk kan ik het ook niet noemen. Ik heb wel een keer heerlijke vegetarische taartjes gemaakt.

Zoo animal:Ik kom niet vaak in de dierentuin, maar apen vind ik wel super leuk om te zien in de dierentuin. Die zitten namelijk  bijna nooit stil, dus valt er daar ook wat te zien.


Dit was mijn tag en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten