6 april 2013

Lente lippen

Bij de lente horen lente kleuren, dus ook op de lippen.
Zelf heb ik bijna nooit lipstick op, maar vond het erg leuk om uit te proberen.

De lente kleuren waar ik voor gekozen heb zijn:


 
Rood (04)

Donker roze(18)

Licht roze (03)
Zo zijn de kleuren op je huid:

Rood (04)
De bovenste is donker roze (18)
De bovenste is  de licht roze (03)
Deze lipstickjes zijn van het merk Oriflame en zijn 'proefmonsters'
Dit vind ik wel super fijn, want dan hoef ik niet meteen een hele lipstick te kopen
Ik vond het resultaat verrassend.
Rood (04)

Donker roze (18)


Licht roze (03)


Ik ben erg verrast door het resultaat!
Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
Toch draag ik niet vaak lipstick, maar zou ik het voor een speciale gelegenheid toch wel gebruiken.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden


2 opmerkingen: