13 april 2013

Tag: First Things

Vandaag voor jullie weer een tag.
Ik vind het leuk om tags over te nemen en zo jullie een kijkje te geven in mijn leven.
Vandaag is het de first thing tag, deze bestaat uit 12 vragen.

1. Het eerste ding dat ik doe als ik 's ochtends wakker word?
Het is eigenlijk best erg, maar het eerste wat ik doe als ik wakker word is mijn telefoon checken. Heb ik mailtjes, whatsappjes, reacties? Staat er nog iets nieuws op facebook, twitter of instagram? Is het plaatsen van mijn blog goed gegaan? Staan er nog nieuwe filmpjes op youtube? Ja, ik beken, ik kan niet zonder mijn telefoon. Als ik alles gecheckt heb, ga ik ontbijten, aankleden en mijn make-up & haar doen. Daarna ben ik klaar voor wat de dag me gaat brengen!
2. Het eerste ding dat ik doe als ik naar de sportschool ga?
Ik ga als alles goed verloopt 2x in de week naar de sportschool en volg ik een les bodycombat. Als ik de sportschool binnenkom trek ik mijn sportschoenen aan doe mijn spullen in een locker en ga naar de zaal. Best sportief al zeg ik het zelf!
3. Het eerste ding dat ik doe als ik thuiskom van mijn werk?
Meestal plof ik op de bank met wat drinken om even tot rust te komen. Het ligt er aan hoe druk de dag is, of ik daarna nog weg moet enzovoort. Ik probeer wel even tot rust te komen voordat ik wat anders ga doen.
4. Mijn eerste auto is...?
Ik heb al sinds mijn 18e mijn rijbewijs, maar nog nooit een eigen auto gehad.
Het lijkt mij helemaal geweldig om een oldtimer te hebben, maar helaas zijn die vaak duur in onderhoud. Als ze niet duur zijn in onderhoud, dan moet je kunnen sleutelen en helaas pindakaas daar ben ik ook niet goed in. Ik vind een 'eend', ' snoek' , of een hippie-bus erg leuk!
5. Mijn eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Ik kan me niet precies meer herinneren wat mijn eerste 'ongeluk' is.
Al mijn ongelukken op de fiets zijn niet echt heftig gelukkig, maar meestal zat ik dan niet op te letten.
Zo ben ik een keer tegen een stilstaande auto aangereden, omdat ik om me heen zat te kijken.
Ook ben ik een paar keer aangereden wat totaal mijn schuld niet was, dit gebeurt meestal op een rotonde. Hier kreeg ik dan geen voorrang en werd ik zo van de fiets gereden.
Ik heb nog nooit een boete gehad voor een verkeersovertreding en het enige wat ik me kan bedenken is het fietsen op de stoep. Dus ik ben best wel een braaf meisje op de fiets, haha.
6. Het eerste ding dat ik wilde worden als ik later groot was?
Ik heb het altijd gezegd, van kleuter af aan. 'Juf, ik wil later net zo worden als jij'. Toen ik in groep 8 zat, was ik altijd bij de kleuter aan het helpen. En nu ik bijna de Pabo heb afgerond en hopelijk snel mijn diploma in ontvangst kan nemen, ben ik nog steeds niet van mening veranderd. Ik wil juf worden!
7. Mijn eerste keus qua drinken?
Ik drink graag thee, het liefst met een fruitsmaak.
8. Mijn eerste keus qua dessert?
Ik ben dol op het ijs van de Bernardo. Dat is een ijssalon bij mij in de buurt en ze hebben daar ontzettend lekker ijs! En ik ben altijd voorspelbaar want ik neem altijd: Hazelnoot met witte chocola.

9. Het eerste liedje dat in mij opkomt?
Nu moet ik snel een liedje bedenken, en meestal als ik iets wil opschrijven wat het eerste in mijn opkomt is mijn hoofd blanco. Het eerste deuntje wat in mij opkomt is de intro van LiveLifeGorgeous, ik kijk altijd filmpjes van hun op youtube!

Dit is een filmpje van LiveLifeGorgeous met het leuke begin deuntje.
10. Mijn eerste grote aankoop?
Ik denk dat het mijn laptop was, een Samsung.

11. Mijn eerste baantje was..?
Mijn eerste baantje was helpen bij me vader op het werk, hij was opdat moment sprinkhanenkweker. Mijn taak was dan om doosjes te vullen met sprinkhanen. Als ik het zo opschrijf is het best een apart baantje geweest, maar wel erg grappig.


12. Mijn eerste keer in een vliegtuig?
Mijn eerste keer in een vliegtuig was naar New York. Ik ben daar in 2011 geweest en heb het WTC nog zien staan, dat was wel erg indrukwekkend. Ik zou graag terug willen om te kijken hoe het er nu uit ziet. Het enige wat ik op het moment van het vliegen niet leuk vond was de 8 uur vertraging die we hadden.

Dit was mijn first thing tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Ik ben erg benieuwd naar een eerste keer van jullie..
Wat was de blog die jij als eerste bezocht?
Laat het even achter in een reactie hieronder of je kan het mailen naar: sillza1990@gmail.com
Liefs, 




2 opmerkingen:

  1. Sll. Super leuke blog. Maar hoe krijg jij het voor elkaar om tegen een stilstaande auto te fietsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja haha een typische momentje van heb ik weer;)!

      Verwijderen