12 april 2013

Mijn bezoekje bij YentlNails

Zoals je misschien al wel gezien heb, als je mij volgt op twitter of instagram, ben ik bij YentlNails geweest.
Hier heb ik Soak-off nagels laten zetten, waar ik echt blij mee ben!
Hieronder kan je in het filmpje zien hoe het is gegaan.


Hier sta ik met Shirley op de foto, zij is de eigenaar van YentlNails.

Bij Shirley in de salon kan je kiezen tussen veel verschillende kleuren als je Soak-off nagels wilt laten zetten. Zelf ben ik voor de kleur Koraal gegaan, dat is de 5e kleur van links.

Je kan in de salon niet alleen Soak-off nagels laten zetten, Shirley is ook heel goed met nailart.
Hier zie je een paar voorbeelden die ze heeft gemaakt.
Ik vind het er super mooi uit zien!

Hier zie je mijn nagels, waarop de basiscoat erop zit voor de Soak-off nagels.

Hier zie je mijn nagels met de mooie koraal kleur!

Zijn jullie net als ik erg enthousiast over YentlNails, neem dan even een kijkje op haar site: www.yentlnails.nl






2 opmerkingen: