27 april 2013

Oranje nailart

Om alvast in de stemming te komen voor Koninginnedag, heb ik wat inspiratie voor nagellak.
Hieronder zie je drie looks die je kan dragen tijdens bijvoorbeeld Koninginnedag.
Look #1
Eerst heb ik mijn nagels helemaal blauw gelakt.
Zorg wel dat ze goed droog zijn, voordat je verder gaat.

Daarna lak ik 2/3 van mijn nagel wit.
Zorg ook dat deze laag goed droog is.

Daarna  doe ik de top met rood.
Zoals je kan zien, de Nederlandse vlag!


De vlag is natuurlijk niet af zonder wimpel.
Die heb ik gemaakt van de nailart van de Etos.

Helemaal klaar voor Koninginnedag!

Look #2

Een 'rustige' look, nog echt wel Koninginnedag, maar toch is minder heftig.
De basis is deze witte kleur.
Zorg ook hier weer dat je nagels goed droog zijn voordat je verder gaat.

Daarna heb ik met deze oranje nagellak van de Action een kroontje gemaakt op mijn nagel.
Dit heb ik gedaan door 3 driehoeken te maken.

Ik heb het afgemaakt met blauw stippen op de top van de kroon.


Look #3

Voor deze look, iets heel anders!
Ik heb drie kleuren naast elkaar gedaan, niet erg precies, maar dat is niet erg.

Wacht even tot ze goed droog zijn.

En dan met deze lak eroverheen!
Een extra speciaal effect!


Dit waren mijn drie looks speciaal voor Koninginnedag!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en als je het gaat uitproberen wil ik het graag zien!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten