26 april 2013

Inspirerende plaatjes/teksten

In deze blog wil ik jullie laten zien welke plaatjes mij inspireren.
Deze plaatjes heb ik meestal als achtergrond op mijn laptop of Iphone.
Eén plaatje kan zoveel meer vertellen dan één woord!
De meeste plaatjes die ik heb uitgekozen bestaan echter wel uit een tekst of een quote.
Soms heb ik zelf de juiste woorden niet, maar kan ik me heel goed vinden in deze plaatjes.
 Ik heb zo ontzettend veel inspirerende plaatjes dat ik een selectie ga maken en jullie er 10 laat zien.
 1.
Hier ben ik het zo mee eens, hoe materialistisch zijn mensen tegenwoordig?!
Ik ben van mening dat mensen te materialistisch zijn.
Ik vind een gebeurtenis die ik als herinnering kan bewaren een mooi cadeau, mooier dan een 'ding' die erg duur is.

2.
Laat je niet uit het veld slaan, wil je iets zorg dat je er komt.
Waar een wil is, is een weg of die nou rechtsom of linksom gaat;)

3.

We onthouden vaak de negatieve dingen in het leven.
Ik beken, ik maak me er ook schuldig aan.
Daarom spreekt dit plaatje me misschien ook zo aan.
Neem geen tijd voor negatieve dingen, dit betekent voor mij niet dat ik als een struisvogel met mijn kop in het zand ga zitten.
Dit betekent voor mij dat ik, wat er ook gebeurt, altijd probeer om positief te zijn.

4.
 
Ga verder, ook al voel je je niet fijn.
Geef het de tijd, krop je gevoel niet op, maar laat het niet alles beïnvloeden.

5.
Je kan altijd blijven dromen, maar als je zelf nooit begint zal het er nooit van komen.
Geloof in je eigen krachten.

6.
 
Zoals ik al eerder zei, de meeste mensen onthouden negatieve dingen.
Onthoud de dingen die er toe doen, die je maken zoals je bent.

7.
 
Wie ben jij? Ga niet op zoek naar wie je kan zijn, maar vind uit wie je wil/kan zijn!

8.
 
Liefde, één van de belangrijkste dingen.
Geloof erin en sta er open voor, dan bestaat voor iedereen een sprookje.

9.
Creativiteit, heerlijk om je te kunnen uiten en uitleven.
Helaas zijn sommige mensen die er niet voor openstaan, maar raak het niet kwijt.
De mensen die het niks vinden zijn meestal jaloers.

10.

Elke dag!
Haal het beste in jezelf naar boven en geniet  van de positieve dingen.
Het zijn soms de kleine momenten die het doen in het leven.


Zo, wat een inspiratie en wijze woorden voor vandaag.
Misschien is er tussen deze 10 plaatjes wel een plaatje die perfect bij jou past.
Laat het me weten in een reactie hieronder.
Vinden jullie het leuk, dan kan ik vaker een blog maken met 10 inspirerende teksten/plaatjes.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten