28 oktober 2012

Sleutelhanger en koord.

Ben je ook vaak je sleutels kwijt?
Ben je aan het zoeken in je grote tas, waar je op dat moment alles vind, behalve je sleutels.

Ik heb het iets te vaak, en daarom dacht ik even creatief te zijn.
Ik maak je woon een sleutelhanger voor mijn fietssleutel en voor de rest een koord.
Makkelijk en snel gedaan.

Ik heb dit koord gemaakt van reststof van mijn rokje.
Ik heb een rand afgeknipt en binnenstebuiten afgelokt met de lokmachine. 
Daarna heb ik hem  weer terug gedraaid en aan elkaar vast gelokt.
Simpel, handig en leuk!

Voor mijn fietssleutel wilde ik niet iets heel groots.
Dit gaat bij mij regelmatig tussen de spaken zitten.
Als ik hem in mijn tas wel doen, maak ik hem aan mijn koord vast, dan heb je alleen in een.
De sleutelhanger heb ik ook gemaakt van een stuk reststof.
Die heb ik eerst rondom gestikt met mijn naaimachine.
Daarna heb ik in het midden mijn siersteek van de vlinders gedaan.
De uiteinde heb ik aan elkaar vast gelokt, nu gaat ze zijkanten mooi rafelen.
Simpel, makkelijk en ook heel leuk!

Succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten