22 oktober 2012

Inspiratie nagels!

Soms wil je gewoon even tijd voor jezelf.
Hoe ik dat doe, even de tijd nemen om mijn nagels te lakken.

Soms vind ik het leuk om heel simpel voor één kleur te kiezen en soms vind ik het leuk om er iets bijzonder van te maken.

Hieronder heb ik wat foto's om jou te inspireren, om wat moois van jouw nagels te maken.

Hier heb ik voor gekozen om in de kleuren roze en paars. Lekker fris en vrouwlijk.
Eerst heb ik een paarse ondergrond gekozen en dit heb ik goed laten drogen. 
Doe je dat niet dan word het niet mooi.
Daarna heb ik met lila het topje van mijn nagel met een schuine 'streep' gelakt.
Toen dat goed droog was heb ik met roze via de andere kant een schuine 'streep' gelakt.
Afgerond met een blanke lak.

Hiervoor heb ik gekozen voor de kleur groen. 
Dit is mijn lievelingskleur, omdat ik vind dat het een veelzeggende kleur is. 
Ik heb met mintgroen de basis gemaakt en goed laten drogen.
Daarna heb ik met een donkerder groen een schuine 'streep'  gelakt. 
Daarna met een nailart, neongroen een dunne streep getrokken tussen de twee kleuren groen.
Ook dit heb ik afgerond met een blanke lak.

Hier heb ik gekozen voor verschillende kleuren bruin. 
Dit vond ik typisch bij de herfst passen.
Ik heb met lichtbruin de basis gekozen en dit weer goed laten drogen. 
Daarna met een iets donkerder bruin een schuine 'streep' getrokken over de top van mijn nagel.
Daarna heb ik met de donkerste kleur bruin een streep getrokken tussen de kleuren bruin.
Mooi afgerond met een blanke lak, en klaar zijn je herfstnagels.

Vrolijke nagels, wat ik gecombineerd heb bij mijn tenen. 
Dit is leuk als je slippertjes draagt, maar helaas is de herfst begonnen en gaat dat er niet meer in zitten ben ik bang.
Ik ben begonnen met mijn tenen, omdat het kan drogen tijdens het lakken van mijn vingers.
Ik heb de basis van wit aangebracht op mijn nagels en dit goed laten drogen.
Daarna heb ik met rood op de top van mijn nagels een rode schuine 'streep' getrokken.
Daarna heb ik met grijs een 'streep' van boven naar beneden heb getrokken, goed laten drogen.
En afgerond met de blanke lak.


Deze foto is genomen in de zomer, wat goed te zien is aan de zon en de vrolijke bloemetjes.
Ik heb mijn tenen gelakt met de mintgroene lak, wat mooi in de zomermaanden maar ook in de wintermaanden goed kan.
Een kleur wat je goed kan combineren met anderen kleuren!




Wil jij dit ook?
Laat je inspireren!

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten