21 april 2015

Review | Yves Rocher - Grand Rouge Lipstick

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick van het merk: Yves Rocher, genaamd: Grand Rouge. Ik heb deze lipstick ontvangen uit de eerste editie van de Deautybox.


Dit is wat de Deautybox zegt over de lipstick van Yves Rocher:

Bij die mooie roodgelakte nagels horen natuurlijk ook een bijhorende lippen. (In de Deautybox zat ook een mooie rode nagellak, komende week komt daar ook een review over) Het Deauty-team heeft de Grand Rouge Lipsticks van Yves Rocher allemaal getest, en gekozen voor 6 tinten die synoniem staan voor tijdloze elegantie met een stevige dosis pit. De lipstick heeft een aangename textuur en breng je in een oogwenk aan. Je merkt nauwelijks dat je lipstick draagt. Maar tegelijkertijd genieten jouw lippen wel van de verzorgende behandeling. Lippen blij, jij blij, wij blij! Klinkt logisch, toch?

Full Size: Aanbevolen verkoopprijs €17,90


Ik vind de verpakking er erg luxe uitzien, een mooie oude kleur en het logo er zo mooi op. Het straalt zeker een soort luxe uit, waar ik misschien toch wel een beetje gevoelig voor ben. Het is een mooi en stevig kliksysteem, niet dat als je de lipstick meeneemt, de dop ergens anders in de tas terug vind.
Ook vind ik het erg leuk dat er een rode kleur in zat, die matcht met de nagellak in de box. Dat vind ik zelf erg leuk, want ik houd er wel van als de dingen matchen. Daarom heb ik ze ook tegelijk getest, en er een aantal complimenten mee in mijn zak mogen steken.


Zoals je kan zien is het een mooie, ietwat felle kleur rood. Een mooie klassieke rood die het hele jaar door perfect staat en goed te combineren is. De lipstick heeft een fijne structuur waardoor die makkelijk aan te brengen is. Ik kreeg ook de indruk dat de lipstick mijn lippen ook echt verzorgd.
Mijn lippen zijn de laatste tijd erg droog, maar na een dag met deze lipstick, zag ik echt verschil.
Er waren echt minder velletjes, wat er natuurlijk ook weer beter uitziet.

Hiernaast kan je zien hoe mooi de kleur op mijn lippen is. Het is een super mooie rode kleur, die (zoals ik al zei) het hele jaar door super staat. Ik krijg met deze kleur ook de indruk dat mijn tanden witter zijn, wat natuurlijk ook een fijn voordeel is.
Ook blijft de lipstick lang zitten, wat ik zelf erg belangrijk vind. Ik vind het namelijk niet fijn om elke keer mijn lipstick bij te werken. Ik heb de hele dag door gegeten en gedronken en heb in totaal drie keer mijn lipstick bijgewerkt. Het wordt na het eten wel iets minder, maar het vervaagd dan best mooi weg. Niet dat je alleen nog maar randjes krijgt, dat vind ik zo verschrikkelijk. De lipstick blijft nog beter zitten als je het over een basis van een lippotlood aanbrengt. Een kleine tip, wat het nog fijner in gebruik maakt.
Ik ben zeer tevreden over deze lipstick en geef hem met trots een 8!

Q: Wat is jouw favoriete lipstick?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten