11 maart 2015

Review | Unity Cosmetics - Lip liner 36

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lip liner. Deze lip liner heb ik ontvangen na een make-up workshop, die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Ze vroeg toen welke kleur ik wilde en ik had echt geen idee, toen heeft de visagist me deze aangeraden. En ik moet nu al bekennen, deze kleur staat echt super mooi!


Ik moet eerlijk zeggen, ik gebruikte niet zo vaak een lip liner. Als ik dan een lip liner gebruikte, dan was het al basis onder een lipstick. Maar met deze lip liner heb ik geleerd, dat je ook gewoon een lip liner als 'kleurtje' kan gebruiken. Natuurlijk is een lip liner een product dat perfect onder een lipstick past, een lipstick beter en langer laat zitten. Maar voor sommige (zoals deze) is het zonde om hem te verstoppen onder een lipstick.


Het is een mooie donker rode kleur, een kleur die overal mooi bij staat en bij elke gelegenheid kan. Zelf vind ik het lastig om een 'heftige' rode kleur, dagelijks te gebruiken. Maar ik heb deze kleur echt dagen achter elkaar op mijn lippen gehad, omdat ik hem zo mooi vond.
Als je alleen een lip liner gebruik, dan is het een matte rode kleur, die er niet helemaal uitspringt.
In mijn ogen ideaal voor dagelijks gebruik, wel een mooie kleur, maar gewoon iets minder hysterisch.


Het is een echt potlood, met een zachte punt. Hierdoor kan je het makkelijk aanbrengen op je lippen, zonder hard te hoeven drukken. Wat ook een voordeel is van een potlood, is dat je het makkelijk en precies kan aanbrengen. Je schiet bijna niet uit en het kan perfect tot in de hoekjes aangebracht worden. Het nadeel van dit potlood vind ik, dat je hem wel moet slijpen en ik hoop dat de punt dan nog steeds zo mooi blijft.


Zoals je hierboven ziet is het een dekkende streep die makkelijk aanbrengt. Het is een matte, mooie, donkerrode kleur. Het heeft een beetje een bruinige ondertoon, of meer een baksteen kleur. Het is nogal moeilijk te omschrijven, maar ik ben helemaal verliefd op deze kleur!


Hierboven zie je de kleur op mijn lippen. Het is zeker een mooie kleur voor dagelijks gebruik en geeft toch even net iets extra's aan je look. Ik ben er helemaal blij mee en dit potlood zit zeker in mijn 'Everyday-bakje' Ik heb nog twee lippotloden aangeschaft, omdat ik zo tevreden was over deze, dan wil ik ook zeker een budget lippotlood testen.

Q: Gebruik jij wel eens een lippotlood?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten