9 maart 2015

Photo Dairy #68

Vandaag is het weer maandag, dat betekend dus weer een Photo Dairy.
Het is enorm fijn om terug te kijken op de week en te kijken wat je allemaal hebt meegemaakt.
Ik merk, aan mezelf en mijn omgeving, dat het veel makkelijk is om negatieve dingen te onthouden.
Door terug te kijken op de leuke (en vooral positieve) momenten van afgelopen week, ga ik met een super gevoel de nieuwe week in!
Om te beginnen...

Maandag


Ik had een beetje moeite met het afscheid nemen van de vakantie, zoals zoveel mensen waarschijnlijk. Ik moest enorm wennen aan het feit dat ik niet vrij was, maar weer flink aan de slag moest. Ook heb ik de video opgenomen van de unboxing van de Prettybox, met als boodschap: Weer een nieuwe overnamen, nu door Deautybox. Ik ben erg benieuwd, want die box zal ik al krijgen in maart, spannend! En natuurlijk keken mijn vriend en ik weer gezellig naar Proefkonijnen!

Dinsdag


Dag twee van de werkweek en ik heb nu al enorme wallen, jemig wat was ik moe zeg. En dat na één dag werken, oeps! Ik kwam er achter dat Nicole weer aan het vloggen/filmen is, en wat had ik haar gemist op Youtube zeg! Ik vind het heerlijk om naar haar te luisteren en me door haar te laten inspireren. En in de avond ging ik Sara nog even uitzwaaien, want die ging lekker op vakantie. O wat had ik graag in haar koffer mee gewild zeg, naar het heerlijke Spanje.

Woensdag

Ik had een beetje een rot dag vandaag, ik was zeik, maar dan ook echt ZEIK, nat geregend. En ik brak me nagel op een pijnlijke manier, nou dan is mijn humeur echt bagger! Ik ging lekker op het internet surfen en wie kwam ik daar tegen, Maaike! Ik heb bij Maaike in de klas gezeten op de pabo en nu kwam ik erachter dat ze wekelijks gaat bloggen op de website van Silja! Super leuk!!

Donderdag

Ik voelde me vandaag echt slecht, ik was moe en had enorme hoofdpijn. Maar wat er ook gebeurd altijd blijven lachen! Ook had ik mijn profielfoto veranderd van mijn Facebook pagina en ik kreeg alleen maar leuke en lieve reacties! Dit was z'n oppepper. Ik ging nog even langs mijn ouders om een frisse neus te halen en natuurlijk een lekker kopje thee, en toen kwam ik deze mini tegen! Hoe leuk deze auto!!

Vrijdag

Vandaag had ik besloten om lekker rustig aan te doen, gelukkig was mijn hoofdpijn wel gezakt. Ik heb heerlijk op het internet gesurfd en programma's terug gekeken! Ook had ik een lippotlood, waar ik graag een review over wilde schrijven. Sinds vandaag heb ik hem nu continu op, want ik vind hem zo mooi. Hij komt aankomende week online, dan weet je precies welke het is. Ook kwamen mijn vriend en ik erachter dat de Bernardo's weer open is. Als je niet uit Ede komt, of Ede helaas niet kent, dan weet je vast niet dat dit de beste ijssalon is van heel Nederland! En dan is het zeker een aanrader. Toen we zagen dat hij open was, moesten we wel een ijsje halen!

Zaterdag


Vandaag had ik een super leuke dag, maar ook een geweldige avond. We hebben namelijk Sintekerst gevierd. Ja, je leest het goed. Het is om te schamen, maar helaas konden we de afgesproken datum (in december) niet en was dit de eerst volgende mogelijkheid! Haha, we hebben dus Sintekerst in maart gevierd. Maar ondanks dat was het een super leuke avond en heb ik me kapot gelachen!
Bedankt dames voor de leuk avond!

Zondag

Ik had gisteren mijn Lookbook video online die ik met Elize van Girlonthewhitebike heb gemaakt online. En mijn bezoekers waren ontzettend hoog. Nu hoor ik mensen denken, nou ik vind het niet veel of er zijn mensen die veel meer bezoekers krijgen. Klopt! Maar ik ben ontzettend blij, dat dit aantal allemaal op mijn blog is geweest. Voor mij is het veel en ik waardeer het ontzettend, bedankt hiervoor!
Ook had ik natuurlijk weer mijn lippotlood op, want ik vind het z'n mooie kleur.
Nu ga ik dit artikel afronden en genieten van het mooie weer, ik ga heerlijk met mijn vriend een stukje op de motor rijden en met een frisse start de nieuwe week in!

Q: Hoe was jou weekend?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten