2 maart 2015

Photo Dairy #67

Deze week kijk ik terug op een super leuke week, waar ik heerlijk positief van werd.
Ik had namelijk vakantie! En ik had mezelf beloofd dat ik alleen maar leuke dingen ging doen.
En dat heb ik gedaan, ik maak dus ook met een enorme lach op mijn gezicht dit artikel.
Ik kijk namelijk terug op een hele leuk week!

Maandag


De eerste dag van de vakantie, ik ben wel de hele week eigenlijk vroeg op geweest, omdat de wekker van me vriend wel gewoon ging. Maar dat is helemaal niet erg, want ik had extra tijd om te genieten van mijn vakantie. Vandaag ging ik lekker op bezoek bij Samentha en haar lieve kids, die ik schandalig lang niet had gezien en in de avond ging ik gezellig naar Sara toe!

Dinsdag


Vandaag, weer een vroege dag, kreeg ik eind van de ochtend een Snapchat van Dionne dat ze net wakker werd. Ik had er zelf al een halve dag op zitten haha. Ik heb heerlijk genoten van leuke vlogs en series, had aan me blog gewerkt en lekker rustig aan gedaan, heerlijk!

Woensdag


Ja, ik ben z'n type, die het leuk vind om een kijkje te nemen in het leven van een ander. En ik vind het dus ook heerlijk om naar de Roelvinkjes te kijken. Nu hoor ik jullie bijna, vanachter jullie scherm, al lachen. Maar ik beken, ik hou ervan en volgens mij, met mij nog vele anderen! Vandaag had ik weer een heerlijke leuk dag en heb ik gezellig bijgeklets met Martine en Esther!

Donderdag


Vandaag een heerlijke dag, alleen de update van mijn computer duurde in mijn ogen onnodig lang! Maar dan hoef ik het voorlopig ook niet meer te doen. Vandaag had ik een super dagje met Dionne, lekker geluncht en begonnen aan de Twilight films, die ik echt nog niet had gezien!

Vrijdag

Vandaag ook een super dag, ik ben samen met Elize naar Utrecht gegaan om een lookbook video op te nemen! Het was super gezellig en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met de lookbook video en natuurlijk de vlog! Die komt volgend weekend online!!
Ook kwam ik deze challenge tegen, die me zo leuk lijkt. Deze wil ik echt een keer doen, maar deze maand gaat dat niet lukken. Ik ben nu te druk met het minimaliseren, wat best goed gaat!

Zaterdag


Ook dit was een leuke dag, volgens mij heb ik dat echt bij elke dag gezegd! Maar vandaag heb ik in de middag rustig aan gedaan en lekker schoongemaakt en ondertussen de serie Girls afgekeken. Nu heb ik seizoen 1,2 en 3 gezien en nog heb ik er geen duidelijke mening over haha. Het blijft apart. Daarna zijn we lekker uiteten geweest en we zijn: Sara, Annebel en ik. Uiteindelijk zijn we beland in een keldertje waar ze heerlijke cocktails hadden en daarna nog in de kroeg.
Het was een super gezellige avond!

Zondag


Normaal zou ik elke zondag om 10.00 sporten, maar omdat ik wist dat het een latertje zou worden, had ik deze keer om 12.00 afgesproken. Ik was nog steeds moe en had spierpijn in mijn benen, maar ik ben toch gegaan! Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toch wel een beetje trots op ben. Nu ik dit aan het typen ben is het alweer de laatste dag van mijn vakantie (helaas!) Maar ik heb mezelf gewoon voorgenomen meer dingen te doen waar ik plezier uit haal! Een goed voornemen voor de komende tijd!

Q: Hoe was jullie vakantie?














Geen opmerkingen:

Een reactie posten