31 maart 2015

Essence lippotloden - 07 Cute Pink / 15 Honey Berry

Vandaag heb ik voor jullie een review, namelijk van twee lippotloden van Essence.
Ik hoorde positieve verhalen over de lippotloden en kon niet wachten om ze ook te proberen.
Ik heb gekozen voor de kleur 07 Cute Pink en de kleur 15 Honey Berry.

Essence 07 Cute Pink
Essence 15 Honey Berry
Ik heb gekozen voor deze kleuren om voor jullie te reviewen. De kleur 'Cute Pink' vind ik een mooie zomer kleur (en natuurlijk ook voor de lente) en het is ook een trend om een beetje donker paarse lippen te hebben. Ik vind het zelf heel mooi bij andere staan en ik wilde het dus ook graag proberen. Nu is de kleur 'Honey Berry' niet een hele paarse kleur, maar een kleur die er wel mooi in de buurt komt.


Het zijn budget potloodjes, want ze kosten €1,99 per stuk. Voor die prijs kan je nog eens een andere kleur gaan uitproberen. Het zijn zachte en romige potloodjes, waardoor het makkelijk op je lippen aan te brengen is. Ook zijn de potloodjes mat, waardoor het niet heel erg afgeeft en goed blijft zitten. Ik heb de 'Cute Pink' gedragen tijdens een etentje en zelf na het etentje zat de kleur er nog op. Dit had ik totaal niet verwacht van de potloodjes! Het enige nadeel is, dat je de potloodjes moet slijpen. En normaal is dat niet z'n probleem, maar het hout (van het potlood) begin snel te splijten. Dus je krijgt ze niet gemakkelijk, mooi geslepen. Dit kan ook deels komen, omdat mijn puntenslijper bot is.

Essence 07 Cute Pink

Hier kan je het potlood goed zien. Het is een plastic dop, normaal en het werkt prima. De dop blijft ook goed zitten. Je kan ook zien hoe mooi de kleur is op mijn lippen. Het is fris en kan met gemak dagelijks worden gedragen. Ik ben echt fan van deze kleur en ik weet zeker dat hij de komende lente/zomer veel gedragen gaat worden.

Essence 15 Honey Berry
Dit potlood is in principe als het potlood hierboven. Ook hier ben ik heel tevreden over, alleen zou ik deze niet zo snel voor dagelijks gebruik doen. Dit potlood is toch even iets heftiger qua kleur. Het is een mooie donkere (toch wel) paarse kleur. Dit is zeker een trend en vind het ook heel gaaf staan.

Kortom: Ik ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over deze potloodjes. Ze blijven goed zitten, zijn mooi van kleur en ogen mat. Ze geven bijna niet af en blijven zelf na een etentje goed zitten. Je kan ze gewoon zo gebruiken of als basis van een mooie lipstick. Het enige nadeel, het slijpen, dan gaan ze een beetje splijten!

Q: Wat is jouw favoriete lipkleur?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten