2 februari 2015

Photo Dairy #63

Vandaag is het weer maandag, voor mij gevoel zou het net weekend moeten zijn, maar helaas ‘time flies when you have fun’.
Maar ik moet ook toegeven, ik heb een hele leuk week gehad, behalve dan dat ik me niet top voelden. Helaas zijn er veel mensen ziek of niet lekker, dus nu maar extra gezond eten, maar eerst: Mijn Photo Dairy

Maandag



Ja, nieuwe dag, nieuwe week en nieuwe kansen. Een rustig dagje werken en lekker in de avond GTST. Een rustig dagje in begin van de week, daar houd ik van!

Dinsdag



Ja, bummer! Nu was ik ziek. Ik zal jullie de details besparen want nee het was niet fijn. Het kwam erop neer dat ik mijn eten niet meer binnen kon houden, en netter dan dat kan ik het niet omschrijven. Dus ik zat lekker met mijn kruik, met mijn laptop op de bank. En natuurlijk kon het tijdschrift VIVA niet missen! Wat ook nog een vervelend was, was dat mijn kruik lek bleek te zijn. Toen was heel de bank nat, dat kon er op dat moment ook nog wel even bij.

Woensdag



Vandaag was mijn vriend jarig en je bent pas jarig als er slingers hangen. Ik voelde me vandaag wel iets beter, maar nog zeker niet top. Ik had die avond wel gereserveerd bij een restaurant en daar zijn we ook gewoon naar toe gegaan. Gelukkig ging het helemaal goed en hebben we lekker kunnen genieten van het eten.

Donderdag



Vandaag voelde ik me ook weer iets beter dan de dag ervoor, het lijkt wel of ik langzaamaan een beetje opkrabbel. Vanmiddag zat ik van 14.00-18.00 te wachten op een pakketje van de Wehkamp, waar deze week een shoplog van online komt, dus houd de site in de gaten! Hij kwam precies om 18.00, dus ik moest wel even spieken voordat ik na Sara ging. We hadden afgesproken om samen lekker sushi te eten en daarna een drankje te doen met Martine. Het was een super gezellige avond!

Vrijdag



Thank God it’s Friday, zo voelde het. Vandaag zijn we bij een nestje gaan kijken, want mijn ouders willen graag een hond. Het was zo lief! De puppy’s waren nog maar 2 weken en heel klein en schattig. Ik ben benieuwd hoe die is als die bij mijn ouders thuis komt!

Zaterdag



Feest! Het is een feest weekend, want vanavond hebben we de vrienden over de vloer en nu ik het typ (zondagochtend) komen er in de middag de familie. Het is dus een drukke maar zeker leuk weekend en daar ga ik nog even van genieten!


Q: Hoe was jullie weekend?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten