24 januari 2015

Review | So Susan 8-hour Cheek Stain

Vandaag heb ik voor jullie een review van de So Susan 8-hour Cheek Stain, die ik heb ontvangen uit de Prettybox. Ik wilde hier een review over schrijven, omdat ik erg nieuwsgierig was of het echt werkte en omdat ik weinig ervaring heb met een creamblush. Het is voor mij een totaal nieuw product. Van de Prettybox ontvang ik de laatste tijd meer producten van het merk So Susan, maar niet over ieder product ben ik erg tevreden. Nu wilde ik testen of het een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.



Prettybox
So Susan 8-hours Cheek Stain, fullsize €29.95
De 8-hour cheek stain is een langdurige hydraterende gel blush die je wangen een gezonde gloed geven. De unieke balsemachtige textuur is waterbestendig en blijft wel tot 8 uur zitten! Je ontvangt de kleur Sun Peach, Fiery Earth of Orchid.

Ik heb de kleur Sun Peach ontvangen, mijn eerste indruk was: ‘Wow, wat fel!’ Ik ben erg benieuwd of de blush ook hydraterend is en of die echt zo lang blijft zitten.



Cheek Stain
Ik vind de stick van zichzelf goedkoop ogen, wat ik overigens met meerdere producten van So Susan heb. Het kartonnetje eromheen is mooi en voor mijn gevoel meer aandacht aan besteed, dan de stick zelf. Wat ik persoonlijk jammer vind. Zeker als je bijna €30 voor betaald. Aan de onderkant van de stick kan je het draaien, waardoor de stick omhoog gaat. Het werkt eigenlijk hetzelfde als een Pritt lijmstift. Wat ik wel een voordeel vind, is dat de dop er gewoon op kan, zelfs als de stick omhoog staat.

Ik vind het een fijne blush om aan te brengen, je brengt er niet te snel te veel van aan, want hij is goed op te bouwen. Ook kan je het met een kwast mooi blenden, iets wat ik niet verwacht had. De kleur is dus zeker niet te fel en zorgt inderdaad voor een mooie, gezonde glans op mijn wangen. Het voelt een beetje aan als een crème, waardoor het na mijn idee wel hydraterend kan zijn. Een ding wat zeker is, hij droogt mijn huid zeker niet uit.



De grote vraag is nu alleen: Blijft deze blush 8 uur lang zitten? De blush lijkt wel muurvast te zitten. Het is er met water niet af te krijgen, echt alleen met een make-up remover. Dus ja het blijft echt de hele dag zitten.

Mijn mening
Het is een dure blush, maar hij doet wel wat hij beloofd en dat vind ik het belangrijkst. Hij is dus wel waard, wat die zegt dat hij waard is. Maar ik zou zelf geen €30 aan een blush aangeven. Wel is deze blush nu al een vaste bewoner van mijn everyday bakje en zal ik hem zeker vaak gaan gebruiken!

Voor en Na!


Q: Wat is jouw favoriete blush?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten