19 januari 2015

Photo Dairy #61

Het is weer maandag en de tijd is voor mij gevoel voorbij gevlogen. Het is alweer een nieuwe week, met nieuwe kansen en natuurlijk een nieuwe Photo Dairy!
Het was voor mij een hectisch weekje, waarin ik me helaas niet zo fit voelde. Gelukkig kan ik nu zeggen dat het een stuk beter gaat.

Maandag



Ik begon de week vrolijk met een selfie, ja hoe kan het ook anders. Ook had ik gehoord dan Enzo Knol op tv was geweest, in mijn klas zitten een paar enorme Knolpower fans, dus ik wilde dat best wel even laten zien.

Dinsdag



Ik had het er in de ochtend zwaar mee, het ging allemaal niet zo lekker. Dat heb ik al snel als ik me niet lekker voel. Mijn haar wilde ook totaal niet zitten, dus toen heb ik het maar ingevlochten. Want voor de rest zag het er gewoon niet uit. Door de wind en de ‘kou’ was mijn haar enorm pluizig en statisch, heel irritant! Na een irritante dag, waardoor ik in de avond gebroken was, kwam mijn lieve vriend met een enorme chocoladereep aan. Dat noem ik nou eens echte liefde, het perfecte moment ook weer!

Woensdag

Het was vandaag een hele drukke dag en ik voelde me nog niet fit, ik ben ook helemaal vergeten om foto’s te maken. Handig!

Donderdag



Ik had vandaag rustig een dagje vrij, maar ik heb de laatste tijd een beetje ruzie met Instagram, die werk gewoon niet goed helaas. Misschien ligt het aan de app of aan een update of misschien wel mijn eigen internet, geen idee, maar het is wel vervelend. Het is een van mijn meest gebruikte apps.. Ik heb ook nog een fijn Teen Mom 2 terug gekeken, ik krijg hier veel vragen over waar ik het kijk. Maar ik kijk het gewoon op mtv.nl

Vrijdag



Gisteravond had ik een enorme migraine aanval gehad. Voor de mensen die het niet kennen dat is een ondragelijk hoofdpijn waardoor je geen licht of geluid meer aankan. Nou het klinkt dramatisch, maar ik voelde me zo ellendig dat ik meteen in bed ben gaan liggen. Het was de volgende dag al een beetje beter en kon ik redelijk wat, maar wat was ik moe zeg en ik zag nog niet helemaal scherp, heel irritant. Ik heb vandaag een start gemaakt aan Flikken Maastricht seizoen 1! Je moet toch wat te doen hebben.

Zaterdag.



Ik voel me alweer iets beter, nog wel veel last van een lage bloeddruk en lichte hoofdpijn, heerlijk die naweeën van de migraine aanval. Pff, daar ben ik altijd even zoet mee. Maar vandaag had ik me ook weer lekker opgemaakt, voelt dan toch goed na een paar dagen voor ziek te zijn. Ook heb ik vandaag seizoen 1 afgekeken van Flikken Maastricht, best erg in 2 dagen, maar je moet wat als je ziek bent.

Zondag.



Ja, ik voelde me weer fit genoeg om te sporten en dat heb ik dan ook lekker gedaan! Vandaag heb ik nog een verjaardag en een housewarming, maar ik wil de avond lekker ‘vrij’ hebben. Daarom typ ik nu dit artikel, om 12.00, zodat ik in de avond mijn laptop niet meer nodig heb en ik lekker kan slapen.

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten