15 december 2014

Photo Dairy #55

Vandaag is het weer maandag en dan is het natuurlijk tijd voor een Photo Dairy. Heerlijk even terugblikken op afgelopen week. Het was met werken nogal een drukke week voor me en vind het dan ook helemaal niet erg, dat deze week de laatste week is voor de kerstvakantie. Want om eerlijk te zijn, ben ik daar best wel een beetje aan toe. Maar eerst de terugblik na afgelopen week.

Maandag



Het was erg koud en donker toen ik naar mij werk mocht gaan, dus dan moet ik me wel goed inpakken. Vooral de wind was erg koud. Toen ik terug kwam uit me werk was ik wel beetje moe, maar ik heb er ook een heerlijke relaxte tv avond van gemaakt en Celblok H gekeken. Het is echt een goede en spannende serie, nu is seizoen 2 op tv.

Dinsdag



Tja, ik heb heel netjes gevraagd of ik vandaag iets meer licht mocht. Ik heb namelijk het gevoel of ik licht tekort kom en zeker met deze donkere dagen. Maar vandaag kreeg ik veel donker en daarna veel mist, dus nog geen straaltje licht kunnen zien helaas.

Woensdag



Helemaal in de kerstsfeer en zeker met het artikel wat online stond. De nailart van de sneeuwpop, die jullie erg leuk vonden om te zien. Ook ben ik met een app aan het aftellen, wanneer het  echt kerstvakantie is, zoveel zin heb ik erin!

Donderdag



Vandaag weer een dag gewerkt, net zoals dinsdag. Ik was best wel moe toen ik thuis kwam dus ging weer voor een gezellig en rustig avondje. Ik achter de laptop met leuke Youtube video’s en mijn vriend samen met een vriend op de Playstation!

Vrijdag



Ja, nog één dag werken en dan heb ik weekend! Vandaag mocht ik op een andere school werken, die ook erg leuk was. Ik houd inmiddels wel van de afwisseling, als ik maar mag werken. Nu was ik op het station aan het wachten op de trein naar huis. WEEEEEKEND!

Zaterdag



JA, de kerstboom in huis gehaald. Mijn eerste echt kerstboom, samen met Mark. Want ja, nu we samenwonen gaan we echt alles samen vieren en doen, erg leuk. We hadden nog niks, dus konden heerlijk shoppen. Ook heb ik vandaag pannenkoeken gebakken en had ik in de avond een gezellige verjaardag van mijn zus. Ik heb mijn haar even in een leuke visgraat gedaan, even iets anders. Ik vond erg leuk en kreeg er ook leuke complimentjes over.


Zondag



Vandaag ben ik weer sportief geweest en heb ik in de ochtend lekker gesport, daarna heb ik nog een gezellige verjaardag gehad en was ik ook even op bezoek bij mijn ouders. Daarna heb ik met Mark de hele kerstboom versierd, erg leuk om dat samen met z’n tweeën te doen. Het hele huis is nu in gezellige kerstsfeer en ben ik zeker klaar voor de laatste week voor de kerstvakantie! Nog even doorbijten en dan helemaal genieten.

Q: Met welke kleuren heb jij je kerstboom versierd?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten