8 december 2014

Photo Dairy #55

Vandaag is het weer maandag, ja de tijd gaat snel, want het weekend is alweer voorbij. Nu ik dit schrijf (op zondag) vind ik het heerlijk om terug te blikken op afgelopen week. Dit doe ik natuurlijk ook een beetje als ik mijn vlog bewerk, maar het is toch een beetje anders. Want een foto maak je sneller en makkelijker en dus zijn er meer momenten te zien dan in de vlog. Maar deze week had ik een paar dagen dat ik gewoon niet helemaal lekker was, dus ook geen foto’s heb gemaakt, een beetje jammer maar helaas. Soms heb je van die dagen en die had ik ook deze week.
Maar we gaan snel beginnen met mijn Photo Dairy!


Maandag



Vandaag vond ik het echt super koud, dat had me lekker ingepakt. Ik dacht dat ik vandaag een dagje vrij zou hebben, maar rond 11.00 werd ik gebeld of ik alsnog kon werken, nou daar zeg ik geen nee tegen. Maar goed ook, want nu heb ik tot de kerstvakantie (nog 2 weken) drie vaste werkdagen. Toch nog een beetje duidelijkheid.

Dinsdag


Weer een koude dag en nu wist ik dat ik moest werken en er dus vroeg uit moest. Daarom heb ik lekker een dikke trui aangedaan, heerlijk want het is voor mij gevoel nu echt winter. Ook op de fiets is het koud en voor 8.00 ook nog donker, helaas. Dus maar even goed inpakken met een hoofdband die ik zelf heb gemaakt.

Woensdag


Vandaag is een beetje een spannende dag, want ik moest in de ochtend naar de tandarts om een spalkje te laten zetten. Leuk is anders, maar het moest even gebeuren. Maar in de middag had ik een skype-afspraak. Dit had ik nog nooit gehad, maar ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid kan geven wat er te wachten staat. Maar ik laat jullie nog even in spanning.

Donderdag


Vandaag was het een beetje een mwa dagje, want ik voelde me niet 100%. Ik voel me ook niet echt ziek, maar ik was ook niet lekker. Iedereen heeft wel van die dagen. Dan kan je ook maar het beste alleen op de bank met je laptop of natuurlijk met Gooische Vrouwen. Wat een hilarische film! Ik had helemaal niet opgemerkt dat ‘Vincent’  van GTST in Gooische Vrouwen een klein rolletje had. Wisten jullie dat wel?

Vrijdag

Vandaag heb ik helemaal geen foto’s gemaakt, ik voelde me ook nog niet 100%. Maar dan vind ik het uiteindelijk zo zonde dat ik niet even een foto heb gemaakt van de dag, maar ja soms heb je dat. Ik heb vandaag wel heerlijk genoten van een bad, wat je wel kan zien in mijn vlog. Want ik kon me ook niet herinneren wanneer de laatste keer was, wanneer ik in bad was geweest. Wij hebben zelf geen bad, dus had ik het bad van mijn ouders even geclaimd.

Zaterdag


Vandaag was het een poets dag en heb ik echt heel het huis schoongemaakt. Ik was daar de hele week niet aan toe gekomen, dus het was ook echt even nodig. Maar dan heb je ook een heerlijk schoon huisje. Daarna hebben we nog spelletjes gedaan met een aantal vrienden.

Zondag

Nu schrijf ik dit artikel en kan ik terugkijken op een week waar ik wel een beetje trots was op mezelf. Ik heb een spannend project lopen en ik heb 200 abonnees behaald. Voor sommige stelt dat natuurlijk niks voor, maar ik ben er echt blij mee. 200 lieve mensen die graag mijn video’s bekijken!!

Nu sluit ik dit artikel af en beloof ik mezelf dat ik meer foto’s ga maken volgende week, want dan wordt het artikel nog veel leuker van!

Q: Heb jij last van de winterblues?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten