1 december 2014

Photo Dairy #54

Het is weer maandag, dus tijd voor een Photo Dairy.
Het is erg leuk om terug te kijken op de week en er even bij stil te staan wat je allemaal hebt gedaan. Het gekke van onze hersenen is, dat we vaak het negatieve onthouden. Het is gek, maar helaas waar. Daarom is het extra goed om juist stil te staan bij de leuke dingen en dat vind ik het fijne aan dit artikel. Even terug kijken op de leuke momenten van afgelopen week.
Wil jij zelf even terugblikken, kijk dan je oude Facebook of Instragram posts terug, dan zie je ook de leuke dingen weer terug.

Maandag


Vandaag moest ik naar de tandarts en als ik iets verschrikkelijk vind dan is het wel de tandarts. Ik heb eigenlijk nooit wat gehad, maar het idee dat ik misschien wat zou hebben is niet fijn. Nu wist ik dat ik moest gipshappen, want ik moet ‘helaas’ een spalkje. Maar bléh wat kan ik daar tegen op zien.
Uiteindelijk viel het natuurlijk allemaal mee, zoals meestal het geval is.

Dinsdag


Vandaag had ik een dagje gewerkt en was ik lekker op de bank gekropen met Youtube. Ik vind het heerlijk om vlogs van andere te bekijken en vooral van de SacconeJoly’s een super leuk gezin uit Londen.

Woensdag


Vandaag mocht ik ook een ochtend werken en heb ik in de middag even goed gesport. Afgelopen zondag ging het sporten iets minder goed, omdat ik gewoon ontzettend moe was van al het feesten in dat weekend. Dat moest ik natuurlijk even goed inhalen.  Daarna vond ik het wel verdiend om lekker in mijn onesie op de bank te ploffen. Bijna alle avonden waren rustig deze week, misschien had ik dat ook even nodig.

Donderdag

Vandaag heb ik helemaal geen foto’s gemaakt, want het was ook een beetje een vreemde dag. Ik heb gewerkt, maar tijdens het werken werd ik niet lekker. Toen ik thuis kwam heb ik ook even geslapen. In de avond hadden we wel een event in Amsterdam, een VIP avond van Cowboysbag. Dat wilde ik niet missen, dus alle beetjes energie bij elkaar geraapt en toch gegaan. Het was super leuk en deze week komt er ook een video van online, een haul video. Ik had zeker geen spijt dat ik gegaan was! Ik heb zeker leuke aankopen gedaan.

Vrijdag


Dit was natuurlijk de dag van het I Love Beauty Event van MissLipgloss. Ik heb daar ook gevlogd en die vlog komt morgen online, dus houd mijn site even in de gaten. Ik heb er een hele gezellige dag van gemaakt, samen met Dionne!

Zaterdag


Ook Sinterklaas was ons niet vergeten en we kregen een lekkere chocolade sinterklaas!

Zondag


Ook mijn sportdag, net als de woensdag. Ook vandaag heb ik weer goed getraind en mijn ‘schade’  van vorige week ingehaald. Het sporten gaat ook steeds beter, omdat ik het ritme erin houd. Ik voel me ook beter en fitter. Fijn dat het ‘harde’ werken ook zo wordt beloont.

Het was weer een leuke week om op terug te kijken en ik ga met frisse moed weer de nieuwe week in. Weer zin om leuke dingen te doen, foto’s te maken en natuurlijk te vloggen!

Q: Hoe was jouw afgelopen week?

Liefs,
Silvia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten