15 november 2014

Top 5 | Favoriete Gadgets

Vandaag wil ik mijn Top 5 van mijn Favoriete Gadgets laten zien.
Omdat ik nogal veel gebruik maak van gadgets en je ze weinig te zien zijn op mijn site, wil ik er graag even een artikel aan wijde!


Dit zijn mijn Top 5 van mijn Favoriete Gadgets. Voor mij zijn dit handige gadgets, die ik bijna dagelijks gebruik.

#1

Mijn MacBook! 
Het is een super fijne investering, waar ik zeker geen spijt van heb. Ik gebruik deze laptop dagelijks, bewerk mijn video's hierop en ik schrijf hier de artikelen van mijn blog erop.
Het is wel een hele verandering om van een 'normale' laptop, ineens naar een Apple laptop over te stappen.
Maar je bent zo gewend en het is zoveel fijner!





#2

Mijn Iphone4S! 
Ja, het is niet de nieuwste van de nieuwste Iphone, maar hij werkt nog prima. Ideaal dat hij gelinkt is naar de MacBook, waardoor ik alles makkelijk kan bijhouden. Van to-do-lijstjes tot mijn agenda, ideaal!
Ik had voor deze een Iphone4 en toen ik een nieuw abonnement kreeg, wilde ik echt weer voor een Iphone gaan. 
Als je er eenmaal aangewend ben, dan wil je niet snel wat anders.










#3

Mijn USB-stick!
Deze super leuke USB-stick heb ik gekocht bij de HEMA! Ze hebben nog veel meer leuke USB-sticks, dus zeker even het kijken waard.
Deze is 8gb en kan dus eigenlijk alles op wat ik maar zou willen.
Mijn series die ik volg heb ik er nu op staan en ik gebruik hem ook erg vaak!










#4

Mijn Fish-Eye-Lens!
Ja, deze heb ik ook alweer van de HEMA!
Voor maar €4, geen geld.
Erg leuk om af en toe mee te vloggen, maar ook leuk als je een foto wilt nemen met een grote groep.
Je kan er leuk mee spelen en heb hem daarom ook altijd in mijn tas zitten. Hij is zo makkelijk mee te nemen, want het neemt amper plek in je tas in.








#5

Mijn Powerbank!
Met bijpassend snoer, je raad het misschien al, ook van de HEMA!
Dit is toch super geweldig en zit altijd in mijn tas. Hiermee laad ik, als het nodig is, mijn telefoon op. Ik zorg altijd dat die vol in mijn tas zit, zodat ik nooit zonder batterij kom te zitten.
Het lijkt mij namelijk dood eng, als je ergens heen moet waar je niet zo bekend ben en dat je dan een lege telefoon hebt. Mijn hele leven staat eigenlijk op die telefoon, alle telefoon nummers en ook de tomtom. Zonder telefoon zitten zou ik echt heel erg vinden, een onmisbare gadget.


Q: Wat is jouw favoriete gadget?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten