13 november 2014

Review | Benefit Cosmetics It's Potent! Eye Cream

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Benefit Cosmetics - It's Potent! - Eye Cream.
Deze heb ik ontvangen uit de Prettybox van september.

Dit is wat de Prettybox ervan zegt:

Benefit Cosmetics It's Potent! Eye Cream.
Wij hebben wederom een miniatuur weten te bemachtigen van het merk Benefit! De It's Potent oogcrème is een verhelderende oogcrème die wallen onder de ogen aanzienlijk vermindert. De crème helpt fijne lijntjes vervagen voor een frisse, uitgeslapen blik.

Miniatuur €9.99

Oogcrème... Ja het is iets wat niet meer weg te denken is uit mijn routine. De huid om de ogen is al gevoelig, over het algemeen, maar omdat ik snel een droge huid heb is het bij mij altijd een puntje om extra aandacht aan te gegeven. Deze crème geeft aan dat het de wallen aanzienlijk vermindert, dat kan je wel een beetje zien. Maar een goede nachtrust is natuurlijk het beste tegen de wallen, de wallen lekker aanpakken bij de oorzaak! Maar je merkt wel dat de crème de blauwe kleur een stuk minder maakt. Ook vind ik dit een fijne crème, die ik met veel plezier gebruik. Alleen één ding... de prijs! Voor een miniatuur, waar niet zoveel inzit, vind ik €9.99 echt ontzettend duur. Dat zou ik nooit in de winkel kopen, want er zijn goedkopere crèmes die ik ook fijn vind.
Maar, o wat is het schattig zeg, z'n klein potje!

Ik vind de prijs kwaliteit dan wel een beetje uit balans, maar het is z'n schattig potje!
Ik vond het leuk om deze te ontvangen in de Prettybox, want zo leer je de producten en de merken kennen. Ik ben wel beetje dol geworden op de producten van Benefit, de verpakkingen zijn leuk en zo schattig!
Maar ik vind de producten ook goed. Deze oogcrème doet wel wat hij beloofd, want mijn wallen zijn minder gekleurd, nadat ik het product gebruik. Dus ja, het is een fijn product, maar alleen wat aan de dure kant.

Q: Wat is jullie favoriete product van Benefit?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten