3 november 2014

Photo Dairy #50

Vandaag is het weer maandag, dus tijd voor een Photo Dairy en dit is nummer 50 alweer.
De tijd vliegt echt, maar ik vind het persoonlijk erg fijn om even terug te kijken op mijn week.

Maandag



Een nieuwe week, nieuwe kansen. Helaas hoefde ik niet te werken, maar had ik wel een relaxte dag. Soms heb je dat ook even nodig.

Dinsdag



Vandaag hoefde ik ook niet te werken, maar had ik wel lekker mijn lievelingstrui aan. Ik was eerlijk gezegd een beetje moe en lui, wel had ik een lekker ontbijt en lunch en de middag heb ik lekker met mijn benen om hoog gezeten en natuurijk heb ik lekker geblogd! :)

Woensdag

In de ochtend heb ik flink gesport, daarna moest ik natuurlijk wel even goed eten. Een heerlijke eitje, met in mijn geval natuurlijk ketchup! Ook heb ik de krullers uitgeprobeerd, wat heel goed ging. Later in de week heb ik het nog een keer geprobeerd, maar dat ging minder goed. Ik ben na een manier aan het kijken hoe ik het beste krullers kan zetten, zodat ik er een artikel over kan schrijven. Daar gaat helaas aardig wat tijd, maar als ik eenmaal de manier heb gevonden dan komt er een goed geschreven artikel bij!

Donderdag



Vandaag mocht ik dan eindelijk werken! Ik was zo blij, ik mocht namelijk voor groep 3/4 staan dus kon ik me eindelijk weer nuttig voelen, maar ik was aan het einde van de dag best moe.
Ik heb lekker in mijn pyjama naar Expeditie Robinson gekeken! Ik vond het erg spannend weer, zoals elke keer!

Vrijdag


Jaaa!! Vandaag was ik helemaal blij, want ook vandaag mocht ik lekker aan de slag. Ik vind het fijn om weer te werken, maar toch blijft het spannend. Ik ben blij dat ik deze 2 dagen heb mogen werken en ik hoop dat ik er nog veel meer mag werken! Toen ik thuis kwam was ik best wel moe, maar ik heb WEEKEND! En dat kan ik veel beter waarderen als ik heb gewerkt!

Zaterdag


Vandaag had ik weer de krullers getest, maar was het niet zo goed gelukt. Ik had eerst veel haarlak in mijn haar gedaan, omdat ik dacht dat het beter zou blijven zitten. Maar dat is geen goed idee haha! Ook is het heel belangrijk om de krullers er mooi in te draaien, want nu had ik het iets slordig gedaan en meteen had ik lelijke krullen. Ik ben nu zoekende en na mij idee op de goede weg voor de perfecte krul!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten