25 oktober 2014

Review | Andrélon - Perfecte puntjes

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Andrélon - Perfecte puntjes.
Het is een intensieve haarpunt versterkende crème.
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik behoorlijk lang haar en het groeit ook best snel.
Ik vind het wel belangrijk om mijn haar goed te verzorgen en daarom wilde ik deze intensieve crème uitproberen, want het is niet erg mooi als je haarpunten er slecht uitzien.


Wat staat er op de verpakking:
Intensieve haarpunt versterkende crème. Perfecte Puntjes. Tegen gespleten haarpunten - niet uitspoelen.

Erg fijn dat je het niet hoeft uit te spoelen, want je kan op ieder moment even je haarpunten een extra boost geven. Het is ook fijn dat het gespleten haarpunten tegen gaat, toch denk ik dat het op een gegeven moment niet meer lukt en wel gewoon naar de kapper zou moeten.

Andrélon intensieve haarpunt versterkende crème is speciaal ontwikkeld om de haarpunten mooi te houden en er gezond uit te laten zien. Want je haarpunten kunnen wel wat extra verzorging gebruiken. Deze crème, met krachtige calcium en acai-olie, geeft direct extra kracht en verzorging aan de puntjes en helpt zo te voorkomen dat ze gaan pluizen en splijten. Je haar blijft er langdurig mooi en gezond uitzien. De crème wordt meteen in je haar opgenomen, zonder het zwaar of vet te maken. 
Gebruiksaanwijzing: verdeel twee pompjes crème over je handen en breng het aan op droog of vochtig haar. Kneed wat extra crème in de puntjes. Breng vervolgens je haar verder in model zoals je gewend bent. Dagelijks gebruiken. Niet uitspoelen.

Het is een erg makkelijk product en snel te gebruiken. Ik gebruik ook elke week een haarmasker, maar daar gaat gewoon meer tijd in zitten en dat heb je niet altijd. Daarom is het handig dat je elke dag even je haar extra kan verzorgen. Ik heb hem nu al meer dan een maand in gebruik en ik merk dat mijn puntjes er wel beter uitzien. Ik ben niet z'n fan van de kapper en probeer zo min mogelijk te gaan, de laatste keer dat ik ben geweest was in november vorig jaar. Ja, ik hoor mensen zeggen, dat is niet gezond voor je haar en weet ik het wat nog meer. Maar ik ben het er niet mee eens. Als je het goed verzorgt dan kan het makkelijk en als ik merk dat mijn haar echt toe is aan een knipbeurt, ja dan moet ik wel haha! Maar dat is meestal 1x in het jaar. Is trouwens ook erg fijn voor je portemonnee haha!

Ik wil nog even aangeven welke ingrediënten in het product zitten:

Aqua - Cetearyl Alcohol - Isopropyl Palmitate - Glycerin - Stearamidopropyl Dimethylamine - Dimethiconol - Dimethicone - Amodimethicone - Parfum - Calcium Glycerophosphate - Cetyl Hydroxyethylcellulose - Dimethiconol/Silsesquioxane Copolymer - Sodium C14-16 Olefin Sulfonate - Trideceth-12 - Aspalathus Linearis Leaf Extract - TEA-Dodecylbenzenesulfonate - PEG-7 Propylheptyl Ether - Disodium EDTA - DMDM Hydantoin - Helianthus Annuus Seed Oil - Euterpe Oleracea Pulp Oil - Methylparaben - Phenoxyethanol - Methylchloroisothiazolinone - Methylisothiazolinone - Maltodextrin - Lactic Acid - Silica - Polysorbate 60 - Hydrochloric Acid - Cetrimonium Chloride - Alpha-Isomethyl Ionone - Benzyl Alcohol - Benzyl Salicylate - Butylphenyl Methylpropional - Citronellol - Coumarin - Eugenol - Hexyl Cinnamal - Limonene - Linalool.







Kortom, ik vind het een fijn product en raad het je zeker aan als je haar even iets extra nodig hebt. Of je nu kort of lang haar hebt, je haarpunten blijven kwetsbaar. Met deze crème kan je je haar extra beschermen. Niet alleen met warm weer heeft je haar vocht nodig, ook zeker met het koudere weer of juist met de weersveranderingen. Het hoofdbestanddeel van dit product is water, het hydrateerd je haar goed en dat is wat het nodig heeft. Ik gebruik het elke dag en ik heb gelukkig nog een back-up liggen. Ik gebruik het trouwens niet alleen in mijn punten, maar soms doe ik na het douche het door de lengte van mijn haar en dan ga ik ermee slapen. Even een extra boost voor mijn haar!

Q: Hoe verzorg jij je haarpunten?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten