29 oktober 2014

Fotografie | Herfst

Is het nu zover?
Komt de herfst er echt?
We hebben de eerste 'herfststorm' al voorbij zien razen, maar de temperaturen zijn nog vrij hoog.
Toch wilde ik heel graag het bos in, natuurlijk met mijn camera, om te kijken of de herfst echt zal komen. Ik denk dat over een paar weken het bos nog veel mooier is, dus er zullen zeker nog een paar leuke boswandelingen volgen, maar ik heb op dit moment zeker al wat mooie foto's gemaakt.
Op de foto's kan je zien dat de herfst zeker om het hoekje spiekt, maar zich nog niet helemaal laat zien.








Ik kan niet wachten om weer het bos in te gaan, als de herfst zich nog wat meer laat zien.
Het fotograferen van paddenstoelen en nog meer kleuren in het bos, daar word ik echt heel enthousiast van!

Q: Wat vind jij van mijn foto's?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten