21 september 2014

Verjaardagsweekend!

Sorry, vanochtend stond er geen blog online!
Dit is me in lange tijd niet gebeurt, maar ja dat kan wel eens gebeuren.


Het is namelijk wel een speciaal weekend dit weekend, namelijk mijn verjaardagsweekend.
Officieel ben ik dinsdag de 23ste jarig, maar dit was het enige weekend die we nog vrij hadden in de maand september. Daarom ook meteen benoemd tot mijn verjaardagsweekend!

Gisteravond kwamen allemaal gezellig vrienden langs, waarmee ik mijn verjaardag goed heb gevierd! Het was echt super gezellig en ik ben ook nog eens verwend met allemaal lieve en leuke cadeau's!
Als jullie een verjaardagshaul willen zien, laat het me dan even weten in de reacties!
Vanochtend was ik alweer vroeg uit veren, want vanmiddag komt de familie.
Daarvoor heb ik allemaal lekkere hapjes zitten maken!
Een aantal van de recepten wil ik wel online gooien, of in een video.
Het lijkt me namelijk wel erg leuk om die te maken!
Mijn vriend heeft me super goed geholpen, want die was meteen in de ochtend al aan het schoonmaken. Dat was ook wel nodig, omdat Sara het geniale idee had om confetti in de verjaardagskaart te doen! Haha!
Met als gevolg, dat heel het huis onder de confetti zat, zelfs toen ik vanochtend onder de douche zat kwam ik nog confetti tegen!



Kortom: Een super leuke avond en vandaag gaat natuurlijk ook super gezellig worden!
Morgen komt er een Photo Dairy online, die ik vanavond met veel plezier weer in elkaar ga zetten.

Q: Willen jullie leuke recepten voor verjaardagen op mijn blog?

Fijne zondag!
Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten