18 september 2014

Review | The Body Shop - Camomille Waterproof Eye & Lip Make-up Remover

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Camomille Waterproof Eye & Lip Make-up Remover. Zo dat is een mond vol! Ik heb dit product ontvangen in de goodiebag van de Beautyglossparty. The Body Shop vind ik echt super, ik heb er nog nooit een product van gehad die tegenviel. Daarom was ik ook erg blij dat dit product in de goodiebag zat!



Als ik oppervlakkig kijk naar het product, ziet het er vrolijk uit. Ja, daar ben ik ook gevoelig voor. Ik vind het leuk als iets je vrolijk maakt, ook al is het iets heel kleins. De dop sluit goed af, waardoor het product goed blijft en ik zelfs deze make-up remover mee durf te nemen in mijn tas. Ook heeft het een fijn formaat.

Wat natuurlijk het belangrijkste is van een make-up remover, is de vraag: 'Werkt het?' 
Daar kan ik zonder twijfel 'Ja'  op zeggen! Zelfs als ik eyeliner op heb, dan krijgt deze make-up remover de eyeliner er goed af. En waterproef make-up haalt hij er ook goed af, wat wil je dan nog meer?
Niet alleen haalt dit product je make-up er goed af, maar laat ook geen vettig laagje achter. Het is ook een product die je makkelijk op een watje aanbrengt en niet snel in je ogen gaat zitten. Ik zat al een tijdje tegen het scherm te staren, hoe kan ik het nou het beste omschrijven. Soms heb je producten die een beetje aanvoelen zoals een facewash. Dan moet je boenen en komt er snel product in je oog, dat is dit product helemaal niet. Het is fijn en zonder boenen krijg je je make-up eraf. Dit vind ik erg belangrijk, zeker voor mijn ogen. De huid om je ogen is natuurlijk erg gevoelig, daarom is boenen niet erg goed.



Misschien had je het al door, maar ik ben erg tevreden met dit product.
Het werkt goed en zorgt ervoor dat de huid rondom mijn oog niet irriteert, wat ik erg belangrijk vind.
Ik heb namelijk, net als de meeste mensen, wel een gevoelige huid rondom de ogen. 
De verpakking vind ik vrolijk, een klein detail maar toch!
En wat ik nog een voordeel vind, het heeft geen chemisch geur! Het is een neutrale geur, erg fijn! Ook is het product zuinig in gebruik, dus je kan er lekker lang mee doen!

Kortom: Het is een fijn product, die make-up er goed afhaalt en zacht is voor je huid!

Q: Wat is jouw favorieten Body Shop product?

Liefs,
Silvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten