29 september 2014

Photo Dairy #45

Het is weer maandag, dus het is weer tijd voor een Photo Dairy.
Ik laat jullie nu snel zien hoe mijn afgelopen week eruit heeft gezien!

Maandag

Vandaag was de day after, de dag na mijn verjaardagsweekend. Ik mocht werken, maar ik was wel gesloopt toen ik s'avond op de bank zat was ik wel een beetje moe! Maar altijd blijven lachen!















Dinsdag

Ja, vandaag was mijn verjaardag!! 24 alweer :) Natuurlijk moest dit nog even extra gevierd worden, naast mijn verjaardagsweekend. Mijn ouders, Sara en de broer van mijn vriend kwamen nog even langs om een taartje te eten! Het was weer een super dag, want vandaag mocht ik ook invallen!
Tijdens het invallen, hebben de leerlingen van groep 8 de vlag voor mij uitgehangen, want dat hoort als je jarig bent! Ze hebben ook nog voor me gezongen, dus ik voelde me helemaal jarig! 
















Woensdag

Vandaag was ik vrij en ik vond het even tijd voor een selfie! Vandaag is de laatste dag dat ik mijn verjaardag vier. Dan heb ik gewoon vier dagen mijn verjaardag gevierd, dat was wel een beetje overdreven, maar wel ontzettend leuk!
Op het station om richting Lunteren te gaan, daar zou ik Martine ontmoeten om gezellig te high tea(en)!
Zo, wat zat ik vol van de high tea, alles was zo lekker! Het was ook super gezellig met Esther en Martine, dit moeten we er echt inhouden. We hadden ook het leuke blond servies dus mijn dag kon niet meer stuk!
Ik was aan het einde toch wel een beetje moe, dus heb ik lekker in bed nog even gelezen! Soms vind ik dat zo heerlijk :)

















Donderdag


Vandaag was ik ook een dagje vrij, en ik nam even de tijd voor een selfie!


















Vrijdag

Ook vandaag hoefde ik niet in te vallen, een beetje jammer, maar ik mocht in ieder geval twee dagen invallen. Ik moest ook naar de fysio, daar heb ik zo weinig zin in, dus moest ik daar even zin voor maken. Uiteindelijk ging het goed en kreeg ik te horen dat de therapie al op zijn einde loopt! Daar ben ik echt super blij mee, daarna heb ik nog gezellig een pizza met Sara gegeten en heb ik de eerste dag van mijn fotocursus gehad. Super leuk en super leerzaam! Kortom vandaag was een super leuke dag!









Zaterdag

In de middag besloot ik lekker geen make-up op te doen, ook wel even fijn! We hebben die avond een leuk feest gehad van mijn oom en tante die 40 jaar waren getrouwd en een verjaardag van vrienden. Nu ik het typ (zondag, eind van de middag) ben ik net terug van een housewarming van mijn neef. Kortom een druk weekend. Ik heb verder ook geen foto's meer gemaakt, maar volgende week wil ik echt wel meer foto's maken voor mijn Photo Dairy!










Het was een leuke, maar ook best drukke week. Ik wil volgende week zeker meer foto's gaan maken, want vooral de laatste dagen heb ik dat amper gedaan, terwijl het zo leuk is.
Nu heb ik een lekker rustige zondag avond voor de boeg en ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook nergens zin in. Dus ik ga ook lekker niks doen! Dat mag ook wel een keer!

Q: Hoe was jullie weekend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten