1 september 2014

Photo Dairy #41

Vandaag heb ik weer een Photo Dairy, want het is natuurlijk weer maandag.
Een nieuwe week, voor de meeste weer een school of werkweek.
Ik ben benieuwd of ik deze week mag werken, want ik ben nu weer beschikbaar als oproepjuffrouw.
Voor mij is het dus wel een beetje gek, omdat ik totaal niet weet hoe mijn week eruit gaat zien.
Maar nu kijken we terug op afgelopen week, een super leuke geweldige week.
Want het was Heidenweek! Een week lang feest :)

Maandag

Ik had voor het eerst in tijden weer eens een lookbook opgenomen. Hij is nog niet af, maar één outfit staat in ieder geval op film. Maar met één outfit, maak ik nog geen lookbook, dus nog even geduld hebben.
Jullie kunnen hiernaast al wel een kleine sneakpeak zien!
 Het leek mij leuk om weer eens mijn ontbijt te delen, dit was mijn ontbijt van maandag! Een kopje bosvruchten thee en een afbakbroodje met kaas.















Ook heb ik maandag eindelijk weer eens een les gemaakt van mijn studie. In de vakantie had ik er een beetje moeite mee om de lessen te maken. Maar nu het echte leven weer gaat beginnen, moet ik er echt aan geloven! Het wordt wel steeds moeilijker en ben ook veel langer bezig geweest met deze les. Maar het leuke is dan wel weer dan ik een 10 had voor deze les. Mijn inzet wordt gelukkig wel beloond!











Dinsdag

 Ook dinsdag begon ik enthousiast met mijn ontbijttje, dat was dan ook meteen mijn laatste ontbijtfoto, want voor de rest was ik het vergeten. Oeps! Maar ik ga het weer vaker proberen te doen, misschien dat ik er wel weer een apart artikel over maken.
 Ik had van mijn vader een stek van de tomatenplant gekregen en dit zijn mijn eerste eigen tomaatjes! Nu heb ik er inmiddels iets meer, maar vind wel super dat het ook een keer gelukt is. En ik ben natuurlijk dol op tomaten!
Ook had ik mijn nagels weer eens even gelakt, in deze geweldige kleur van Essence 172 Splash!  Ik vind het echt een super mooi kleur!

















Woensdag


Vandaag gingen Sara en ik even picknicken op de hei. Ik heb er veel foto's gemaakt, die je kan terug vinden in mijn artikel.
Het was weer eens super gezellig!















Donderdag


Ja, de Heidenweek moest natuurlijk gevierd worden dus wij waren weer op het plein te vinden!
We hebben heerlijk gedanst bij een aantal DJ's!
















Vrijdag


 Ook vrijdag waren we weer op het plein! We waren er trouwens bijna elke avond! Want het is maar één week in het jaar Heidenweek!
Hier moesten we even maf doen met mijn snorrensjaal!
En nog een gezellige foto met Sara en Michelle!



















Zaterdag

 Zo ik had weer eens na tijden een eyeliner op gedaan! Ik vond het wel erg leuk staan. We gingen eerst nog even uit eten bij de wok in Rhenen om daarna weer door te gaan naar de afsluiting van de Heidenweek.
Ja, helaas al weer de laatste dag van de Heidenweek. 
Die werd afgesloten met Mis Montreal en Di-rect!
Sara en ik waren echt de diehard die de hele week hebben gefeest! Ik vond het super gezellig en voor herhaling vatbaar! Op naar volgend jaar!















Van zondag heb ik geen foto's meer gemaakt, maar ik heb gesport en voor de rest rustig aan gedaan. Want ja een hele week stappen dat kost een hoop energie!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten