18 augustus 2014

Photo Dairy #39

Vandaag is het weer maandag, nu het voor mij vakantie is vliegt de tijd nog harder.
Altijd jammer natuurlijk, maar het is nu wel weer tijd voor de Photo Dairy, een leuke terugblik op afgelopen week!


 Maandagochtend las ik een artikel van Saske, de zus van Teske. Het ging over een 'nieuwe' app Giddyfingers. Deze app moest ik natuurlijk uitproberen vandaag! En hoe kan het dan ook beter met een Goodmorning-selfie!
 Ook mijn ontbijt moest er aan geloven, maar dat is helemaal niet erg als je z'n lekker ontbijt hebt!
In de avond had mijn vriend lekker Burrito's gemaakt, en lekker dat het was! Wat heb ik heerlijk gegeten!


















Dinsdag begon ik heel goed en vrolijk met deze selfie, die ik weer had bewerkt met Giddyfingers! Ja ik vind de app nog steeds leuk haha! Helaas heb ik de rest van de dag geen foto's meer kunnen maken, want toen ik terug kwam uit het centrum kreeg ik een erge migraine aanval. Hier ben ik echt heel beroerd van geweest helaas.














 Woensdag, ik voelde me al wel iets beter. Vooral met de nadruk op iets! Gisteren had ik bij de Action nog wel deze nagellak kunnen scoren van Sally Hansen voor maar €1 per stuk.
Daar moest ik natuurlijk wel 4 leuke kleuren voor uitzoeken.
Verder voelde ik me nog zeker geen 100% en heb ik niet veel kunnen doen. Ik had nog steeds erg veel steken in mijn hoofd en erg last van mijn nek. Wat natuurlijk die steken in mijn hoofd wel verklaren. Gelukkig had ik geen last van mijn ogen meer en van het licht, dus kon ik me een beetje vermaken met selfies haha en natuurlijk Youtube!
Goed eten is belangrijk dus ja, vitamines kom alsjeblieft haha! Goed eten is het halve werk, dat hield ik maar elke keer in mijn hoofd. Want ja eten als je niet helemaal lekker ben ging er bij mij even niet in haha!
















Donderdag besloten mijn vriend en ik om iets leuks te gaan doen. Want als ik thuis blijf zitten voel ik me vast ook niet 100%, een beetje afleiding is natuurlijk altijd fijn en voel ik me weer een stuk beter. Wij gingen dus lekker naar Nijmegen. In het winkelen ben ik echt niet goed, dus we belanden heerlijk op het terrasje, daar hebben we even gegeten en gedronken. Heerlijk om er zo even uit te zijn!
Na lang zoeken heb ik het eindelijk kunnen vinden, MUA! Na zelfs de adresjes die op de lijst zouden staan kon ik het niet vinden, maar in Nijmegen kwam ik het tegen en moest ik even inslaan!
Ik ben erg benieuwd naar de producten!















 Vrijdag was het tijd voor een afscheidsbarbecue, het was hartstikke gezellig en het werd nog mooi afgesloten met een Bernardo's ijskraam! Heerlijk, mijn dag kon al niet meer stuk!
Daarna ben ik naar Sara gefietst, want daar hielden we een Sleepover! Het was echt super gezellig en we hebben stierlijk gelachen! We hebben spelletjes gedaan zoals Cluedo en Sara had nog een andere spel, waar ik de naam niet van weet. Uiteindelijk hebben we maar kort geslapen, maar dat mocht de pret niet drukken.














De volgende ochtend, heerlijk ontbijt op 'bed'
Nou dat was zo gek nog niet, want we lagen met z'n drieën in de keuken! En op 'bed' want ik had het bed verplaatst naar de bank. Heerlijk ontbijt, met niet alleen een croissant, maar ook aardbeitjes en andere lekkere broodjes!















Ik heb weer een super leuke vakantie week gehad, maar helaas vliegt de tijd nog harder na mij gevoel. Ik ben ook een beetje in de war met de dagen, maar dat went wel.
Ik ga weer lekker verder genieten van mijn vakantie en ik ben benieuwd wanneer jullie weer aan de slag moeten.

Q: Wanneer is jouw vakantie afgelopen?

Liefs,
Silvia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten