12 juli 2014

What do i wear #1

Vandaag heb ik voor jullie een artikel, een What do i wear - artikel.
Ik vond dat er veel te weinig fashion in mijn site naar voren kwam, terwijl ik hier wel veel interesse in heb.
Toch vind ik het lastig om hier vaak genoeg een artikel voor te schrijven, daarom ben ik met het idee gekomen om een What do i wear - serie  te maken.
Zo zorg ik dat er meer fashion op mijn site komt.
Ik kijk in dit artikel niet alleen naar de fashion, ik laat ook zien welke make-up producten ik heb gebruikt.

Ik heb vandaag gekozen voor een makkelijke outfit, gisteren kon je zien hoe ik een dag in mijn leven had gefilmd.  Dat was ook de dag van mijn outfit. Soms is het ook een 'Less-is-more-dag' Ik moest in de ochtend naar de fysio, dus had ik mijn sportkleding aan en had ik ook geen make-up op. Ik ben nu voor mijn site aan de slag en dat is het fijn om een comfortabele outfit aan te hebben. Buiten regent het zo ongeveer al de hele dag, maar het is ontzettend benauwd, daarom heb ik ook gekozen voor iets luchtigs.



Mijn top is van de H&M en is lekker wijd en luchtig. Ondanks dat het wijd is, vind ik het toch een vrouwelijk top!
 Aan de voor- en de achterkant is de top wat langer, dan de zijkanten. Dit zorgt voor een luchtige look.











 


 Mijn broek heb ik gekocht bij de Jeans Center. Hiervoor had ik vrijwel nooit een broek daar gekocht. Meestal heb ik wat goedkopere spijkerbroeken, maar ik wilde toch een keer een echte spijker-spijkerbroek hebben. Je merkt meteen dat deze broek een stuk strakker zit. Niet qua maat, maar meer qua stof. Ik vind het een super fijne broek. Op de foto kan je niet zo goed de kleur zien, maar het is een licht grijze broek. Die ook makkelijk te combineren is, zowel in de zomer als in de winter.









Mijn slippers zijn van Birkenstock. Zelf heb ik hele moeilijke voeten en kan ik amper op slippers lopen. Ik kan alleen op Birkenstock slippers lopen, omdat daar een goed voetbed in zit. Ik kan er niet dagen achter elkaar op lopen, want dat mis ik de steun bij de enkel, maar een dag lukt wel. Het is namelijk wel zo lekker als je met warm of benauwd weer even open schoenen aan kan. Dit zijn mijn nieuwste Birkenstocken, ik heb zelf nog twee modellen!





Nu heb ik al mijn fashion laten zien, behalve mijn bril. Mijn bril is van Hilfiger en lijkt erg op mijn bril die ik hiervoor had.
Ik vind een zwarte bril erg fijn, omdat het overal bij staat en ik moet altijd mijn bril op.

Nu ik al mijn fashion heb gehad, ga ik over op de make-up!








 De producten die ik heb gebruikt:
  • Essence match 2 cover! cream concealer.
  • Essence all about matt! Fixing compact powder.
  • MAX make-up Mineral Blush
  • Colour Quilt soft powder blush
  • Essence I<3 eyeshadowbase="" li="" stage="">
  • Labello Fruity Shine Watermelon
  • Catrice Made to Stay Inside eye Highlighter pen
  • Catrice Lash/Brow Designer
  • ELF cream eyeliner
  • Emite wimperkruller
  • Golden Rose City Style Mascara

De producten die ik heb gebruikt zijn over het algemeen allemaal budget, behalve mijn wimperkruller. Deze wimperkruller heb ik ontvangen in de Glossybox. Over het algemeen vind ik het fijn om budgetproducten te gebruiken, zodat je nog eens wat kan uitproberen. Bij dure producten durf ik niet zo goed uit te proberen, omdat als het mis is toch een hoop geld kost.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dat ik met een nieuwe serie op mijn site ben begonnen. Hebben jullie tips of  opmerkingen dan hoor ik het graag!

Q: Wat vind jij van een What do i wear - serie?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten