24 juli 2014

Review: JK By Jemma Kidd Air Kiss Shine Lipgloss

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipgloss, die ik heb ontvangen van de Prettybox.
Namelijk de JK By Jemma Kidd Air Kiss Shine Lipgloss.



Dit zegt de Prettybox over het product:
Beroemd visagist Jemma Kidd heeft haar eigen cosmeticalijn ontwikkelt. Aan deze mooi glanzende lipgloss is antioxidant Vitamine E toegevoegd. De lipgloss plakt niet waardoor het heerlijk draagt.
Full Size - €12.00


Ik vind het een super mooie lipgloss en kan niet wachten om dit product te testen. Ik houd er namelijk niet van als een lipgloss erg plakt en deze lipgloss beloofd dat niet te doen. Wel vind ik de prijs voor een lipgloss best hoog. Ik zou in de winkel geen €12.00 uitgeven aan een lipgloss, ook niet als die van een beroemd visagist is.


De lipgloss is erg mooi van kleur, een kleur die bij mij mooi staat. Vind ik in ieder geval haha. Ik heb hem opgedaan en voel zeker verschil, als ik het vergelijk met een andere lipgloss. Hij plakt zeker minder, maar het is zeker niet plak vrij. Ik vind het een fijne lipgloss, die zeker in mijn everyday-tasje terecht gaat komen. Ook is de lipgloss makkelijk aan te brengen en kan die zeker gedragen worden als dagelijkse lipkleur.


De lipgloss staat namelijk niet overdreven, maar mooi natuurlijk. Hier houd ik persoonlijk erg veel van, dus dit is een super lipgloss voor mij.
De kleur is namelijk net iets donkerder dan mijn eigen lippen.


Hierboven zie je nog even een close-up van de lipgloss. Ik ben er erg tevreden mee, want de lipgloss blijf ook zeker goed zitten. Ook heb ik het idee dat mijn lippen gevoed worden door de lipgloss, omdat mijn lippen voller en gehydrateerd aanvoelen. Een mooie lipgloss dus, die je look nog even af kan maken. Mooi voor in de zomer, voor een natuurlijke look en makkelijk aan te brengen.

Q: Had jij wel eens van het merk van Jemma Kidd gehoord?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten