14 juli 2014

Photo Dairy #34

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, want het is weer maandag.
Een nieuwe week, voor sommige al vakantie en voor sommige de laatste week.
Tenminste als je op school zit, of zoals ik lesgeeft op een school.
Natuurlijk als je ander werk doet, heb je zeker minder vakantie.
Toch hoop ik dat je toch al beetje een vakantie gevoel hebt en dat het natuurlijk mooi weer wordt en wat rustiger op je werk. Zo krijg je toch een beetje het vakantie gevoel haha.

Maar om niet al te ver af te dwalen, mijn Photo Dairy van de afgelopen week!


 Zondag:
Ik besloot me nagels eens extra te verwennen. Ik heb van het merk Oriflame een nagelmasker, iets waarvan ik daarvoor nog nooit eerder had gehoord. Je doet voor je naar bed op deze nagellak op, die heel snel droogt en dus ook niet in je bed verdwijnt. En de volgende ochtend was je hem eraf met warm water en een beetje zeep. Daarna smeer ik mijn handen in met een handcrème en voila! Mijn nagels zijn weer helemaal gehydrateerd en ja, daar krijg je sterke nagels van.





 Maandag:
Vandaag mocht ik weer een ochtendje werken, daar ben ik natuurlijk hartstikke blij mee. Het thuis zitten vind ik helemaal niks, maar het is jammer dat ik nog niet voor de klas mag staan. Maar alle beetjes helpen, ik mag tenminste weer wat gaan doen en ondernemen. Dan kan ik me ook een beetje nuttig voelen

 Dinsdag:
Vandaag was ik niet op het werk, omdat ik in de ochtend naar de fysio moest. Omdat mijn huid zo ontzettend droog was heb ik ervoor gekozen om even een hydraterend maskertje aan te brengen. Ik had nog tijd over en ik wilde me niet opmaken voor het sporten. Dat zweet ik er toch af en daarna ga ik douche. Me huid was weer heerlijk zacht erna!
 Dinsdag:
Ik had een relax dagje vandaag. Ik voelde me ook niet 100% en ging daarom even een film kijken.
En toen kwam ik een hele jonge Geza tegen! Super leuk!
 Dinsdag:
Naast het kijken van een film, heb ik me voor de rest van de dag vermaakt op YouTube! En toen werd ik ook nog genoemd in de vlog van Kiwishouseofrock!! Ik volg haar vlogs en ik moet ook altijd even reageren, dus dan is het ook leuk om zo een keertje voor te komen in een vlog!
 Woensdag:
Ja, dit was mijn lunch! Ik vind het zelf een mooie foto, maar ik kan totaal niet kaasschaven! Gelukkig had iemand al een comment gegeven, waarin ze aangaf het ook niet te kunnen.
Gelukkig ik ben niet de enige haha!!
 Woensdag:
Ja, wie keek het niet en ook ja, wie heeft het er ook nog niet over gehad. Helaas dat we niet gewonnen hebben en dus ook geen kampioen kunnen worden. Maar één ding vind ik wel, beter zo verliezen dan met 7-1.
Het is jammer, maar ja de jongens hebben wel hard hun best gedaan!
Donderdag:
Ik poste deze foto, inclusief WK kater! Doordeweeks lig ik meestal vroeg op bed, om 22.00 wil ik wel op bed liggen en dan nog even tv kijken of lezen. Maar door de wedstrijd lag ik er pas 0.30 in. Ik had wallen, die je aan moest spreken met u!
Zelf op het werk vroegen ze wel of het goed ging! Pff, gelukkig kon ik daarna even bijtrekken, want in de avond had ik oudergesprekken!
 Vrijdag:
Goodmorning. Ik had even een ontbijtje gemaakt en was blij dat het vrijdag was. Donderdagavond had ik oudergesprekken en ik was om 20.30 thuis. Ik was dus ontzetten moe en ook nog van de woensdagavond. Even bijtrekken vandaag met een rustig dagje! En daarbij hoort natuurlijk een goed ontbijt!
 Zaterdag:
Vandaag ging ik even op pad met mijn zus. We gingen op zoek naar een cadeau voor mijn housewarming. Omdat mijn zus en ik nogal verschillen qua smaak, had ze het leuke idee om samen op zoek te gaan naar iets leuks voor het huis. Helaas hebben we nog niks kunnen vinden, dus een goed excuus om nog een leuke dag te plannen!
Zaterdag:
Ik ging even aan de slag voor mijn blog. Ik vind het heerlijk om zo bezig te zijn. De kleine computer is mijn computer, maar die kan niet alles meer. Eerst bewerkte ik mijn video's er ook op, maar nu loopt hij elke keer vast. Daarom mag ik de laptop van mijn vriend lenen om grote dingen te bloggen, bewerken en online te zetten!
Zaterdag:
Vandaag had ik eindelijk mijn nagels weer gelakt. Ik heb volgens mij nog nooit zo lang zonder nagellak gezeten als afgelopen week. Ik had namelijk rood op mijn teennagels en ik kan er niet zo goed tegen om twee verschillende kleuren op te hebben. Een andere kleur op mijn tenen dan op mijn vingers. Nu kon ik eindelijk een beetje bij mijn tenen, waardoor ik deze in een nude kleur heb kunnen lakken. Dan kan het voor mij wel om de vingers een andere kleur te doen. Haha, ja het klinkt vreemd. Maar ik ben vast niet de enige die dat heeft haha!
 Zaterdag:
Ik vond dat ik vandaag een leuke combi aan het qua kleding, dus ik moest even een leuke selfie maken!
Zaterdag:
We ging naar vrienden toe om te BBQen en lekker spelletjes te doen voordat we gingen kijken naar de wedstrijd. Het was een super gezellige avond en we zijn ook met voetbal nog 3e geworden. Toch best een knappe prestatie! Ik vond het wel echt een vage wedstrijd maar daar wil ik niet te ver over uitweiden, want ik ben geen voetbal-kenner.
Het was super gezellig, we hebben Ligretto gedaan en het Bitterballenspel van Paul de Leeuw!








Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten