10 juli 2014

Fogan 98 lipstick

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick.
Een lipstick van het merk Fogan, daar hebben jullie (als jullie mijn blog volgen) al een keer eerder van gehoord.
Ik heb namelijk twee nagellakjes gereviewt, waar ik erg tevreden mee was. Ik heb ook dit product gekocht bij de Beautyglossparty. Daar had je namelijk een kamer met allemaal Fogan producten voor €1. Ook deze nagellak heb ik voor €1 gekocht, dat is toch geen geld!


Het is een lipstick met een mooie gouden huls en oogt helemaal niet goedkoop. Gelukkig is die dat weer wel, want dat vind ik toch wel extra leuk. Het is voor mij een soort uitdaging om producten te vinden waar ik super blij mee ben en ook nog eens goedkoop zijn!

Het is niet alleen een mooie huls, het is ook nog eens een mooie kleur. Een kleur die veel mensen staat, denk ik.
Het is een 'my-lips-but-better-kleurtje' met een roodachtige ondertoon.
Het is zeker geen nude-kleur, want dat staat mij voor geen meter.



















Het is een mooie kleur, dit makkelijk te combineren is met een make-uplook. Deze kleur zorgt ervoor dat je look net iets meer af is. De lipstick is ook romig, waardoor het aanbrengen erg makkelijk gaat. Het enige nadeel van het romige van de lipstick is dat je echt moet oppassen met velletjes op je lip. Straks als je kijkt naar het resultaat als ik de lipstick draag, kan je toch wat velletjes bij mij zien.

Ik ben erg blij met deze aankoop en ook met de kleur. Deze lipstick beland al snel in mijn tas, zodat ik hem gedurende de dag kan bijwerken. Het is een lipstick die best een poos goed zit, maar het zeker niet de hele dag volhoud. Dit had ik zeker niet verwacht. Wat wel weer een voordeel is, omdat het een kleur is die dicht bij mijn lipkleur zit, dat je hem zonder spiegel kan bijwerken.
Als je namelijk een fel gekleurde lipstick hebt, moet je er echt voor zorgen dat je geen één plek vergeet. Anders zit het er al gauw raar uit. Dat heb je bij deze lipstick niet!























Zoals je hierboven kan zien, is de kleur erg natuurlijk. Hier houd ik wel van! Deze lipstick kan dus altijd, heb je haast dan zit je er met deze nooit naast! Haha, nu ik het zo opschrijf lijkt het wel een hele slechte slogan, maar het is waar!

Q: Heb jij wel eens een lipstick van het merk Fogan geprobeerd? Zo ja, wat vond je ervan?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten