5 juli 2014

Bavariajurkje

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over een perfect WK-outfit, namelijk het Bavariajurkje.
Elk jaar wordt er wel weer een jurkje ontworpen en ook dit jaar heb ik er weer één in mijn bezit.
Wil jij weten wat ik daarvan  vind, dan zal ik snel verder gaan lezen!

Als alle eerst, het Bavariajurkje van dit jaar is een speciale, het kan namelijk op twee manieren worden gedragen. Je hebt een hele oranje jurk en ook nog een bloemetjes jurk.






Dit zijn de twee varianten die je met het jurkje kan dragen. De foto's zijn niet van de beste kwaliteit, sorry daarvoor. Ik heb ze met mijn telefoon genomen en ik had ze veel beter verwacht. Helaas gaat het met mijn knie nog niet helemaal zoals het moet en kost het me veel energie om me überhaupt aan te kleden, laat staan outfitfoto's te maken. Het enige nadeel van dit jurkje is, dat je even goed moet kijken hoe je hem moet 'draaien', want ik heb wel even in de knoop gezeten met het jurkje!





Er zit wel een verschil in het model van het oranje jurkje en het bloemetjes jurkje. Bij het oranje jurkje is de  bovenkant gesloten en bij het oranje jurkje kan je daar met een rits een decolleté creëren. Dit vind ik dan weer super gaaf, want je hebt echt twee verschillende jurkjes!
Ik vind het model van de bloemetjes jurk het mooist, maar de print daarvan vind ik niet echt bij mij passen. Ook vind ik het jammer dat je niet echt een taille creëert met het jurkje.

Op het nieuws had ik al gezien dat er veel mensen niet blij waren met de jurkjes, omdat het in een veel te kleine maat verkrijgbaar is. Bij mij oogt hij wat groot, maar ik ben zelf niet zo heel groot. Mij past die wel. Maar ik hoop dat ze volgend jaar de jurkjes in verschillende maten gaan uitbrengen, want z'n jurkje is natuurlijk voor iedereen leuk!

Ik vind het ook een super idee, om in stijl het Nederlands elftal  aan te moedigen. Ik ben ook zeker aan!
Ik heb dit jurkje nog niet zoveel gezien bij anderen, terwijl ik het Bavariajurkje van vorig jaar veel vaker voorbij zie komen!
Ik vind het een gaaf jurkje en is niet alleen te dragen met het WK, maar natuurlijk ook op Koningsdag!



















Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over het jurkje. Als je normaal een maat S of M hebt, pas je hier makkelijk in. Laat even in de reacties weten wat jij hiervan vindt en of jij het zou dragen voor het WK.

Q: Zou jij dit jurkje dragen tijdens een WK-wedstrijd?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten