26 juni 2014

Wishlist The Make-Up Spot

Vandaag heb ik voor jullie een wishlist opgesteld bij de webshop: The Make-up Spot. Ik heb al een keer eerder bij deze webshop besteld en dat is me zeker goed bevallen.
Nu heb ik een wishlist gemaakt, van de  spullen die ik graag zou willen hebben.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Als eerste wil ik nog twee paletten hebben van het merk Sleek
Ik heb zelf het Oh So Special palette, waar ik erg veel plezier mee heb. 
Ik vind ook de kwaliteit erg goed.
Graag zou ik nog het Garden of Eden palette willen hebben, omdat deze kleuren erg mooi staan bij groene ogen. Zelf heb ik groene ogen en ik denk dat ik hiermee een mooie look zou kunnen maken. Ook zou ik graag het Shangri-la Supreme palette willen hebben. 
Hierin zitten zulke mooi en ook felle kleuren, ik zou hiermee een hele graag look kunnen maken met een fel gekleurde wing! 

Sleek i - Divine PPQ Shangri-la Supreme Palette €9.25

Sleek  Garden of Eden Palette €9.99

 Ook heb ik gekeken naar een blush. 
Ik vind een blush erg mooi staan, vooral als je een bril draagt.
Ik heb er een keer een tutorial gezien, waarin dat werd gedaan en sindsdien ben ik helemaal fan van blush. 
Je kan er een mooie natuurlijke look mee creƫren.
Ik zou graag de blush willen hebben van Beauty UK
Deze blush ziet er mooi uit en je kan hem ook als hightlighter gebruiken.

Beauty UK Striped Blusher Pink €3.95


 Daarnaast heb ik ook gekeken naar de nagellak en de nagelverzorging.
Ik ben dol op nagellak, maar ik ben me ook bewust dat je je nagels goed moet verzorgen. 
Dat is de enige manier om mooie en sterke nagels te krijgen. 
Toen ik bij de nagelverzorging aan het kijken was kwam ik een lakje tegen van Essie.
Het is een top coat die beloofd dat je nagellak niet zo snel chipt en ja wie wil dat nou niet. 
Daarnaast heb ik een super lief kleur nagellak gevonden van het merk China Glaze.
Hierna ben ik ook erg benieuwd en deze kleur lijkt me vooral erg leuk om de tenen en de zomer.

China Glaze Up & Away Something Sweet €5.95

Essie No  Chips Ahead Top Coat €13.50
Ook de lipproducten kunnen natuurlijk niet achter blijven. 
Ik vind het leuk om naar een leuke gelegenheid een fellere lipkleur te dragen en voor de dagelijkse een wat minder opvallende lipkleur. 
Ik ben een knalrode lipstick tegen gekomen van het merk The Balm Lipstick
Met mooie rode lippen zit je altijd goed, ik houd er wel van, het heeft namelijk ook iets stoers!
Ook ben ik een lipstickpen tegen gekomen van het merk Kardashian Beauty
Ik ben erg benieuwd naar dat merk, vooral omdat ik de show van de Kardashians erg leuk vond.

Kardashian Beauty Joystick Lipstick Pen Shocking Pink €13.95

The Balm Lipstick Mia Moore €15.95

Ook heb ik nog een mooie kwastenset gevonden van het merk Sigma.
Ik ben voor deze set gevallen door de mooie mint groene kleur. 
Zelf ben ik niet bekend met het merk en heb ik echt perfecte kwasten van het merk Zoeva.
Maar als je kwasten ziet in z'n kleur dan moet je ze toch gewoon hebben?!
Als laatste heb ik nog een Tangle Teezer gevonden met een gave print. 
Ik heb een dupe van de borstel, die ik ontzettend fijn vind. 
Maar ik zou graag willen weten hoe de 'echte' Tangle Teezer is om het te kunnen vergelijken.

Sigma Travel Kit Make Me Cool €75.99

Tangle Teezer Compact Styler Shaun The Sheep €15.95


Dit was mijn wishlist van deze webshop.
Ik waarschuw wel alvast, als je een kijkje neemt op deze webshop is het bijna onmogelijk om er zonder bestelling vandaan te komen. 
Zulke gave spullen zijn er!

Q: Was jij al bekend met the Make up Spot?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten