7 juni 2014

Musthaves Forever21

Vandaag heb ik voor jullie mijn zomerse favorieten bij elkaar verzameld, uit de webshop van Forever21. Ik heb allemaal dingen gekozen die ik zelf ook zou dragen. Ik heb bijvoorbeeld geen crop-top gekozen, omdat ik het zelf niet zou dragen. Ik heb gekeken naar het zomerse gehalte, maar ook zeker naar de draagbaarheid van het item.

Ik ben echt fan van de Forever21 en ik ben ook erg blij dat hij is gekomen in Amsterdam. Maar helaas woon ik daar toch niet heel erg dichtbij. Toen ik in de winkel was, was het ook enorm druk. Ik heb de winkel dus niet echt goed kunnen bekijken. De winkel in Berlijn heb ik wel echt kunnen bekijken en ik vond het echt gaaf.

Toch vind ik het fijner om online te winkelen, ik vind het rustiger en kan alles goed bekijken. Ook heb ik eerder al bij Forever21 besteld en toen moest ik een artikel terug sturen. Dat ging echt gemakkelijk en het geld kreeg ik gewoon terug, dus een goede service heeft het zeker.
Hieronder zie je mijn zomerse favorieten uit de webshop van Forever21:

 
Belted Floral Skater Dress €13,75

Daisy Doll Weekend Bag €23.90

Love Definedd Muscle Tee €10.45


Pleated Sash Denim Shorts €14.95

Rustic Girl Lace-up Boots €35.90



Sheer Geo Tank top €12.45


Slouchy Beach Scene Tee €10.45

Twoo Tone Jute Fedora €10.45

Floral Denim Shorts €13.45



Q: Wat is jouw favoriet?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten