22 juni 2014

Heb-ik-weer-momentje #4

Vandaag heb ik voor jullie weer even een update over hoe het met me knie gaat. In de vorige Heb-ik-weer-momentjes heb je kunnen lezen dat ik door mijn knie was gegaan.



Vandaag gebruik ik al minder pijnstillers, waar ik erg blij mee ben. Want ik werd knetter stoned van die tramadol. Het is fijn als je geen pijn meer voelt, maar dat suffe-ik-heb-nergens-zin-meer-in-gevoel is ook niks. Gelukkig kan ik nu al weer wat meer uit de voeten, maar kan zeker niet wachten om ‘normaal’ te kunnen lopen.

Ik heb ook voor het eerst, nog wel steeds met krukken, een beetje gelopen. Ik vond het heel eng om te staan op mijn been. Dit komt natuurlijk omdat ik er ook zomaar doorheen zakte, ik had het gevoel dat het nog een keer zou gebeuren. Ik had liever gehad dat ik door bijvoorbeeld skateboarden of snowboard door mijn knie was gegaan, want dan had ik gezegd, ik ga niet meer skateboarden of snowboarden en mijn probleem was opgelost. Maar omdat ik nu gewoon stond te douche, kan ik moeilijk zeggen ik ga niet meer douche. Dat zou wel erg gek zijn.

Maar ik ben blij dat ik er al weer een beetje op heb gelopen en dat de pijnstillers minder zijn. Ik ga nu weer kleine stapjes vooruit, alleen duurt het voor mij gevoel een beetje te lang. Ik moet gewoon een beetje geduld hebben en doorgaan moet oefenen, maar ik kan niet wachten om weer les te geven.

Q: Heb jij geduld als je ergens van moet herstellen of ben jij als snel weer ‘beter’ ?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten