22 mei 2014

Rimmel Apocalips 101 Celestial - 501 Stelar

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Apocalips van het merk Rimmel.
Ik heb deze gekocht op de Beautyglossparty, daar waren 3 Rimmel-producten voor €15.



Ik had al veel over deze lipgloss gehoord, maar zelf had ik er nog nooit één uitgeprobeerd. Daarom was het tijd om het te testen en deze review te schrijven. Ik heb ze in twee kleuren gekocht, namelijk: 501 Stelar en 101 Celestial.

101 Celestial

501 Stelae


Wat me opviel tijdens het testen van deze lipgloss, is dat de 501 Stelar echt rood is. Hij blijft mooi zitten en ‘slijt’ er natuurlijk af, waardoor je geen lelijke randen krijgt. Dat vind ik namelijk een grote ergernis van lipproducten. Het is een fijn product, wat mooi staat voor een speciale gelegenheid.

Wat me opviel aan de 101 Celestial, is dat het een hele mooie kleur is voor dagelijks gebruik. Hij geeft mijn lippen een mooie natuurlijke glans, een lipgloss die nu al overal mee naar toe gaat in mijn tas.

101 Celestial

501 Stelar


Zo zien de lipglossen eruit! Ik ben er erg blij mee, want het zeker een aanvulling voor mijn lipproducten. Ik gebruik nu bijna dagelijks de 101 Celestial. Hieronder zie je een close-up van de lipglossen.

101 Celestial

501 Stelar


Ik ben benieuwd naar jullie mening, ben jij bekend met de Apocalips?

Q: Welke kleur zou jij graag willen toevoegen aan je stash?


Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten