28 mei 2014

Nagellak: Fogan 37

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak, die me versteld heeft laten staan. Ik heb namelijk bij de Beautyglossparty bij de €1 bakken, een nagellak van het merk Fogan gekocht. Een super budgettopper, maar door de prijs waren mijn 
verwachtingen wel laag.



Ik had zelf nog nooit eerder van het merk Fogan gehoord, maar ik vond dit potje er leuk uitzien en natuurlijk de kleur leek mij super. Dit is kleur 37. Ik vind het wel jammer 
als een nagellak geen naam heeft, maar voor €1 is dat helemaal vergeven.



Ik ben zelf er fan van deze kleur, die ik ook een keer had van de Hema, helaas is die zo goed als op. Tja, dan moet je eigenlijk gewoon een nieuwe hebben. Een kleur die 
overal bij past en een lentelook compleet maakt.

Ik bracht het nagellakje aan, wat prima ging. Ik heb wel gekozen om hem in twee lagen aan te brengen, wat ik eigenlijk bij alle nagellak doe. Dan geeft ook deze de beste dekking. Wat ik echt bijzonder vond en dit gebeurt niet vaak, ik heb deze nagellak één week gedragen. De laatste dag begon die iets te bladderen, maar ik heb hem in die week niet  hoeven bijwerken. Ik sta er helemaal versteld van. Ik heb namelijk niet extra voorzichtig gedaan, gewoon mijn dagelijkse dingen.
Ik ben er blij met de kleur en hoe die staat, dat ik hem zelf op mijn tenen heb gedaan.



Ik ken echt lakjes, die er veel sneller af gaan en ook nog veel duurder zijn. Eén ding weet ik zeker, kom ik nog een kraampje tegen met het merk Fogan dan neem ik zeker nog even een kijkje.

Om zeker te weten dat dit niet een gelukstrever is, komt er binnenkort ook een review van een nagellakje van hetzelfde merk, maar dan in de kleur wit.

Q: Was jij al bekent met het merk Fogan? Zo ja, wat is jouw favorieten Fogan-product?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten