17 mei 2014

By_Brooklyn

Vandaag laat ik jullie de nieuwste collectie zien voor de herfst/winter van By_Brooklyn. Dit was de eerste collectie waarbij ook een modeshow werd gegeven. Het model dat liep tijdens de modeshow en die te zien is op de foto’s heet: Mika Klaus.
Helaas had ik niet de mogelijkheid om naar de show te gaan, waar ik erg van baalde. Gelukkig kon een goede vriendin van mij wel en heeft zij mij de foto’s doorgestuurd. Ik was namelijk wel erg benieuwd.

De site van By_Brooklyn is (www.bybrooklyn.eu) en daar kan je ook de foto’s en de visie van merk zien.’

Kort over By_Brooklyn:
Het label is begonnen in Rotterdam, maar op dit moment gevestigd in de Haagse binnenstad, waar nu zowel de showroom als het kantoor gevestigd is. Onder leiding van Robbin Kradolfer is het een groeiend label wat steeds vaker gespot wordt bij bekende Nederlanders. 
Bij By_Brooklyn draait alles om de juiste balans tussen stoer en glamour

Ik laat jullie niet langer in spannend, hier komende de foto’s!
De foto’s zijn gemaakt door Cindy Damen










Q: Hadden jullie al kennis gemaakt met By_Brooklyn?


Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten