2 mei 2014

AHAVA - My Gift

Vandaag heb ik voor jullie een review van het pakketje My Gift van het merk AHAVA. Dit product heb ik ontvangen uit de Glossybox. De Glossybox is nu overgenomen door de Prettybox, maar ik had nog een paar producten uit de Glossybox die ik graag voor jullie wilde reviewen.



De Glossybox over dit product.
Een mini-gift box Facial Care bestaande uit 1) Time to hydrate – Essential Day Moisturizer en 2) Time to hydrate – Hydratation Mask.
Adviesprijs:
Essential Day Moisturizer €33.95 / 50 ml
Hydratation Mask €30.95 / 100 ml



Ik had al eerder van het merk gehoord, maar zelf nog nooit kennis mee gemaakt.
Ik vind het fijn om kennis te maken via zijn giftbox, omdat ik het nu kan uitproberen.
Ik gaf in eerdere video’s aan, dat mijn huid nogal droog is de laatste tijd. Dit komt mede doordat de temperaturen nogal wisselen en dat merk ik aan mijn huid. De dagcrème heeft een zachte structuur en is erg voedend, dus erg goed voor mijn droge huid. Aan de dagcrème zit geen geur, wat ik erg fijn vind.



Het masker heeft wel een geur, maar dat is niet een sterke geur. Toch moest ik er even aan wennen. Wat ik een groot voordeel vind is dat het masker maar 3-5 minuten op mijn gezicht hoeft te zitten. Ik heb namelijk (zoals de meeste al weten) een bril en geen lenzen, het is vervelend om een lange tijd zonder bril te zitten. Ik kan namelijk niet veel doen zonder bril, ik voel me ook echt blind. Me huid voelt na het masker echt heerlijk zacht aan en voelt gevoed.



Mijn mening over deze producten. Ik vind het een goed product, wat ook zeker hydraterend is voor mijn huid. Een roeping, want ik had het nodig. Ik vind helaas de prijs van de producten nogal hoog, dus ik weet niet of ik ze zelf zou aanschaffen. Wel ga ik deze producten met veel plezier gebruiken!

Q: Was jij al bekend met AHAVA?



Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten