4 april 2014

Maybeline - Colorsenational Lipstain

Ik heb mijn eerste Prettybox mogen ontvangen, hiervan komt morgen een video online!
Wel wil ik jullie al één product laten zien in dit artikel, een voorproefje.
Ik zal verklappen dat er 6 fullsize producten in de box zaten en dat ik erg tevreden ben!














Wat de Prettybox zegt:
Maybelline - Colorsenational Lipstain.
Fullsize , €10.95


Deze schitterende lipstain is gemaakt met pigmenten op waterbasis, bessen nectar en vitamine C. Hij geeft een uniforme kleur met een matte afwerking op je lippen. Je hebt met deze lipstain een pure, natuurlijke kleur op. Hij voelt daarnaast fris en licht aan op je lippen. Tip: voor een allerdaagse kleur kies een lipstain die 1 of 2 tinten donkerder is dan je natuurlijke lipkleur.



Ik heb dit product uitgeprobeerd en vond het echt meteen geweldig. Zoals hierboven de tip al aangaf voor een allerdaagse kleur, kies dan een lipstain die 1 of 2 tinten donkerder is dan je eigen lipkleur. Dat is bij mij deze kleur, hij heet Wink of pink.


Ik vind het een product die fijn aan te brengen is en die lang blijft zitten. Het is een mooie warme roze kleur, die echt altijd kan.
Het is een niet opvallende maar toch aanwezige kleur. Een fris gevoel met als eind resultaat matte lippen.

Hiernaast zie je het resultaat, een mooie donkere roze kleur die voor alle dagen geschikt is.
Makkelijk aan te brengen met de stift en blijft lang zitten!













Q: Wat vind jij van deze lipstain?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten