10 april 2014

Essence - Nail Candies - 04 Sweets for the sweet

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak van Essence.
Een nagellak uit de Nail Candies lijn, 04 Sweets for te sweet.
Ik vind  het altijd leuk dat Essence leuke namen heeft voor de nagellak!


Deze nagellak kost €1.99.
Dit is een 6 in 1 nagellak, deze nagellak beloofd:
1. high gloss finish
2. fruity scented
3. fast drying
4. ridge filling
5. protecting
6. hardening

Nou dat is toch wel een reden om deze nagellak uit te proberen.
Ik heb gekozen voor deze kleur, omdat ik een nude kleur wilde hebben en omdat de lente komt een pastel kleur!





























Ik vind het een fijne nagellak, wat inderdaad snel droogt. Maar ik moest wel drie lagen nagellak aanbrengen, om überhaupt een kleurtje op mijn nagel te krijgen.
Nu de kleur erop zit, vind ik het super mooi!


Hiernaast zie je hoe de nagellak, na drie lagen, op mijn nagels eruit ziet.
Het is een nude kleur die enorm goed te combineren is en niet té is.
Doordat het een pastelkleur is, is het ideaal voor de aankomende lente!


Even een close-up.
Hier kan je ook zien dat de nagellak niet helemaal dekt, maar dat het wel een mooi geheel is.
Want het lijkt nu op een pastel french manicure!
Iets wat ik niet had verwacht, maar waar ik erg tevreden over ben!














Q: Wat vind jij van deze nagellak?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten