10 maart 2014

Ploggen #4

Vandaag heb ik voor jullie een plog over het eerste dagje in ons huis!
Het leek mij wel leuk om deze dag te ploggen, als een herinnering maar ook omdat ik het een leuk moment vind om te delen.


Ik was vanochtend erg vroeg wakker, waarom?
Geen idee, om 8.00 besloot ik mijn bed uit te gaan en lekker onder het plaid op de bank te zitten.
Ik heb hier relax You-Tube filmpjes gekeken, nu was ik een beetje weer op de hoogte van de leuke filmpjes!
Uiteraard start ik de dag met een mega kop thee, dit keer was het groene thee.
Omdat ik nu eindelijk een rust momentje had, kon ik ook mijn Glamour van de vorige maand even uitlezen. Dit wilde ik al veel eerder doen, maar door de verhuizing kwamen er veel dingen tussen.
Nu was het dus echt even me-time! Tijdschrift  en mega-kop thee.
In de Glamour stond een artikel over creatief zijn.
Mijn beeld van creatief zijn was eigenlijk heel anders, gewoon creatief met freubelen of knutselen.
Maar hierin kwam naar voren dat je ook creatief kan zijn, door de manier waarop je dingen bekijkt of reageert. Hier had ik nog nooit op die manier naar gekeken. Hierin werd creativiteit vergelijken met spontaniteit, erg leuk!
Mijn eerste ontbijtje in het nieuwe huis, dit moest natuurlijk op alle sociale media die ik maar had.
Wat een hoogte punt.
Zoals op Facebook werd gezegd, een ontbijtje die je niet snel vergeet, haha!
Vanochtend heb ik lekker rustig aan gedaan, met andere woorden, ik was niet vooruit te branden.
Ik heb op mijn gemakje mijn kleding uitgezocht en mijn make-up gedaan.
Ik ben gegaan voor een lente-achtige outfit, want ja met dit mooie weer ging het bij mij zeker kriebelen!
De foto hierboven had ik genomen zonder bril, dat was ik even niet gewend.
Het is best een groot verschil, met en zonder bril.
Viel me vanochtend even op.
Vandaag waren we nog naar de Ikea geweest, omdat je natuurlijk erachter komt dat je nog lang niet alles hebt.
In de auto kwamen we erachter dat het gewoon 24 graden was!! Heerlijk, ik kan niet wachten tot de zomer!
Weer op de bank thuis, het kost best veel energie en op een dag dat je meer rust kan nemen komt het er allemaal uit.
Tijd om rustig aan te doen!
Ik ging de weekend break kijken op MTV en dat was Girlcode.
Een hilarisch programma, waar ik toch helemaal krom van lig.
Mijn hemel, wat een droge en hilarische opmerkingen haha!
En natuurlijk mijn nagels lakken, OPI - My Paprika is hotter than yours!
Met dit lekkere weer, horen natuurlijk ook vers gelakte nagels.
Ook mijn handen waren toe aan een lak beurt.
Want na al dat schoonmaken, waren mijn nagels niet meer zo mooi en sterk, helaas.
Maar ik ga er weer voor zorgen dat ze er weer netjes uit komen te zien.
Mijn vriend en ik gingen even samen naar de hei, omdat het zulk lekker weer was. We gingen op de motor, en hebben daarna nog even getoerd.
Wat was er een mooie zon!
De mooie motor van mijn vriend!
En de mooie zon!
Een topdag dus!












En natuurlijk schrijf ik nu (zondagavond) deze plog voor jullie.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn eerste dag te zien in ons nieuwe huisje.

















Q: Hoe hebben jullie deze 'zomerse'-dagen doorgebracht?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten